hmmm sa'er eller???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. februar 2013

Anonym trådstarter

er der nogle der har oplevet dette??? (lidt underligt)

i oktober gik jeg 14 dage over tid... havde positiv test (12 stk hehe) så kom en periode med 1 dag plet blødning 1 dag lidt mere blødning og 1 dag plet... derefter negativ test samt blodprøve.

i november 9 dage over tid... igen positiv test... igen samme blødnings form... derefter IGEN negativ test samt blodprøve...

det samme i december dog kun 4 dage over tid

og så igen her i januar 7 dage over tid...

har nu fået en tid i febuar (den 18) til en TOTAL gennemgang af underlivet...

MEN SERIØST 4 GRAVIDITETER OG SA'ER PÅ 4 MÅNEDER??? KAN DET VIRKELIG LA SIG GØRE???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

anna111

Profilbillede for anna111

du skal vist være 6-7uger hende før det er en sa elleres kaldes det en bio hm det kan da godt være der er noget galt så det ikke kan sætte sig fast eller din krop udstøder det men det kan osse være at alle de gange du ikke fik en positiv test at der ikke har været noget men at du ønsker det så meget at din krop kommer i uorden det kan påvirke kroppen rigtig meget vis du tænker for meget på bp så tit og ofte kan man ikke blive gravid  så se om du ikke kan få tankerne lidt væk selv om det er svært 

Anmeld

3. februar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

i oktober gik jeg 14 dage over tid... havde positiv test (12 stk hehe) så kom en periode med 1 dag plet blødning 1 dag lidt mere blødning og 1 dag plet... derefter negativ test samt blodprøve.

i november 9 dage over tid... igen positiv test... igen samme blødnings form... derefter IGEN negativ test samt blodprøve...

MEN SERIØST 4 GRAVIDITETER OG SA'ER PÅ 4 MÅNEDER??? KAN DET VIRKELIG LA SIG GØRE???

jeg ville umidelbart sige at din cyklus er længere end du regner ud fra, fordi hvis du konsekvent først får din mens en uge senere end du tror - mon ikke det så bare er der din mens reelt først skal komme?

Anmeld

3. februar 2013

come2

Anonym skriver:

Det kan godt lade sig gøre.

Mange kvinder opdager ikke de har en BIO fordi graviditeten sluttede før den begyndte.

Se du at blive undersøgt

Anmeld

3. februar 2013

Anonym trådstarter

Anna111 skriver:

du skal vist være 6-7uger hende før det er en sa elleres kaldes det en bio hm det kan da godt være der er noget galt så det ikke kan sætte sig fast eller din krop udstøder det men det kan osse være at alle de gange du ikke fik en positiv test at der ikke har været noget men at du ønsker det så meget at din krop kommer i uorden det kan påvirke kroppen rigtig meget vis du tænker for meget på bp så tit og ofte kan man ikke blive gravid  så se om du ikke kan få tankerne lidt væk selv om det er svært 

hehe nååå ja ikke sa'er viste jeg faktisk godt

men jeg tænker ikke på at blive gravid... altså hvis det sker så sker det men det ikke sådan at jeg går og håber at jeg bliver det lige nu... vi vil gerne ha et barn og hvornår det bliver er lige meget...

jeg har to i forvejen...

lægerne siger at de positive er gode nok for har også lavet dem ved lægen... men de siger at det er VILD mærkelige at efter 3 dage med plet blødning og lidt mere så bliver alle prøver negative...

hov glemte og sige at jeg også har fået lavet blodprøver før jeg har blødt og de er også positive...

Anmeld

3. februar 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

jeg ville umidelbart sige at din cyklus er længere end du regner ud fra, fordi hvis du konsekvent først får din mens en uge senere end du tror - mon ikke det så bare er der din mens reelt først skal komme?

det tænkte jeg også... men hvor kommer de positive test ind i billedet... glemte forresten at skrive jeg også havde positive blodprøver ved lægen inden blødning

Anmeld

3. februar 2013

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Det kan godt lade sig gøre.

Mange kvinder opdager ikke de har en BIO fordi graviditeten sluttede før den begyndte.

Se du at blive undersøgt

hehe tak... lægerne kalder mig et uopklaret mysterium...( staves) men ja jeg ved ikke hehe

Anmeld

3. februar 2013

Anonym trådstarter

slet ingen der har oplevet det samme?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.