Gravid hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

258 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. februar 2013

dollygirl

Hej piger

Vi har en skøn søn på 2 år . Vi er begge 26 år gamle og har allerede planer om at få nr to , da vi ka se vores søn mangler en at lege med .

Jeg er stoppet med mine p piller for 2 dage siden.. Kan man cirka vide hvornår det sker eller hvor lang tid der går ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2013

Benjamins'mor

Det er svært at sige. Nogle bliver gravide i første hug, andre går der langtid før de bliver gravide.

Anmeld

3. februar 2013

GUSO

dollygirl skriver:

Hej piger

Vi har en skøn søn på 2 år . Vi er begge 26 år gamle og har allerede planer om at få nr to , da vi ka se vores søn mangler en at lege med .

Jeg er stoppet med mine p piller for 2 dage siden.. Kan man cirka vide hvornår det sker eller hvor lang tid der går ?

Hej.. Det lyder da dejligt med en nummer 2 :0) mht dit spørgsmål så er det svært at svare på hvor længe der går, nogle bliver hurtigt gravide og andre ikke men du skal som minimum jo have ægløsning først og om den kommer nu eller senere ja det ved jeg ikke :0) held og lykke med projektet :0) Camilla

Anmeld

3. februar 2013

Chili-mor

dollygirl skriver:

Hej piger

jeg tror ikke man kan vide det præcist..

Men man skal jo tage den reglmæssigt for at de beskytter mest..

Men hvor lang tid der går kommer an på hvor lang tid din krop er om at udskille "stofferne" fra p-pillerne..

jeg havde været på P-piller i 4 år, da jeg så pludselig blev gravid, det var bestemt ikke planlagt.. så det er vel et spørgsmål om hvordan kroppen reagere på p-piller...

men mener der siges et sted mellem 3 - 6 mndr, efter p-pille stop før der er gevinst er meget normalt..

Anmeld

3. februar 2013

baby012

Det er jo forskelligt  

her var den der i første hug hver gang.. (Havde været på P-piller i 6 år) 

men så har jeg en veninde hvor der gik et år inden de var ude af systemet .

så det jo svært at sige  

- for en lille-søskende snart  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.