Opkast. Hvad gør I når barnet skal sove?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.857 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. februar 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Min datter kastede lige pludselig op inden hun skulle sove. Hun faldt dog i søvn igen men da jeg kunne høre i babyalarmen at hun var urolig gik jeg ind til hende. Hun havde kastet op igen det lille pus
Nu tør jeg ikke lade hende sove selv i frygt for at hun kaster op og bliver kvalt i sit bræk
Men det vil jo heller ikke være særlig smart hvis hun sover hos os og kaster op i vores seng....
Så hvad gør I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2013

Laulund87

Har altid min datter i vores seng når hun kaster op, jeg tør ikke andet. Vi ligger håndklæder til at tage det værste hvis vi ikke når ud af sengen. Hun plejer dog at ligge uroligt og så ved jeg det er på vej så vi kan komme ud af sengen.

God bedring med din datter

Anmeld

2. februar 2013

JustMe

Alternativt kan en af jer lægge sig ved hendes seng på en madras.

Anmeld

2. februar 2013

PernilleogLouis

Hvis han kaster op sover han ved siden af mig - gør han også idag hvor han har feber

Anmeld

2. februar 2013

L&V

Omsorgsgiver skriver:

Min datter kastede lige pludselig op inden hun skulle sove. Hun faldt dog i søvn igen men da jeg kunne høre i babyalarmen at hun var urolig gik jeg ind til hende. Hun havde kastet op igen det lille pus
Nu tør jeg ikke lade hende sove selv i frygt for at hun kaster op og bliver kvalt i sit bræk
Men det vil jo heller ikke være særlig smart hvis hun sover hos os og kaster op i vores seng....
Så hvad gør I?

Sådan har Laura haft det siden torsdag og hun har sovet ved os og ellers har vi smidt far ud så vi ku sove.. det er først dag hun sover alene. har os været ved hende når hun har sovet lur

Anmeld

2. februar 2013

GUSO

Mine børn sover ved mig i min seng når de er syge, vi plejer at ligge et par håndklæder under ved hovedet, og har en stak i reserve ved siden af sengen hvis uheldet skulle være ude, en god ide er også en ekstra dyne med betræk på i reserve.. Rigtig god bedring

Anmeld

2. februar 2013

Kindfed

Vi slæber hans seng ind i vores soveværelse, når det er rigtig slemt. Så kan jeg holde øje med ham og alle kan sove som de plejer uden at blive moslet og klemt

Anmeld

3. februar 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Tak for svar!
Vi tog hende ind i vores seng. Heldigvis kastede hun ikke mere mad op men kun en smule væske. Hun har det heldigvis godt her til morgen. Det er ikke til at mærke på hende at hun var dårlig i går. Håber det kun var den engangsforestilling!

Anmeld

3. februar 2013

GUSO

Kindfed skriver:

Vi slæber hans seng ind i vores soveværelse, når det er rigtig slemt. Så kan jeg holde øje med ham og alle kan sove som de plejer uden at blive moslet og klemt

Det var smart, så slipper du også for opkast i din seng og dyne.. Tror dog ikke den ville gå her :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.