En lidt sjov oplevelse :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. juni 2009

lonemus

Her til morgen vågner jeg kl 6, ved at min datter på snart 3 år løber fra sit værelse og direkte ud på badeværelset....Hmm..tænker jeg, hvad skal hun nu - og i den fart!
Jeg kan høre hun flytter rundt på tingene derude, og tænker jeg heller lige må stå op og se hvad hun har fundet på!

Da jeg kommer derud har hun sat skamlem hen til toilettet og sat toiletbrættet op på vores toilet, står mit på gulvet og igang med at tage bleen af......jeg spørg hende hvad hun skal: "jeg skal tisse mor"

Tænk, hun bruger jo stadig ble, men at hun vågner op og flyver ud af værelset for at komme op og tisse på toilettet......det har hun aldrig gjort før
Bagefter skulle hun ikke have ble på igen. Men efter ca. 20 minutter gik hun selv ud og tog en ny ble på, kort tid efter lavede hun prut.
Bagefter ville hun dog gerne lige have en ble på igen, og det fik hun

Men jeg blev rigtig stolt af hende...hun gjorde det helt af sig selv .)

Lone - som lige ville dele det med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

Rasmine

Sejt!!!!!!!!!!

Anmeld

18. juni 2009

Nanna1985

Hun er da bare super dygtigt  

Vores pige er os ved at blive ble-fri, hun er 2 ½ år, men kommer selv og siger når hun skal tisse, man bliver bare SÅ STOLT, når de selv er så dygtige til at komme og sige Mor jeg skal tisse  

Pøj Pøj med træningen  

Anmeld

18. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

lonemus skriver:

Her til morgen vågner jeg kl 6, ved at min datter på snart 3 år løber fra sit værelse og direkte ud på badeværelset....Hmm..tænker jeg, hvad skal hun nu - og i den fart!
Jeg kan høre hun flytter rundt på tingene derude, og tænker jeg heller lige må stå op og se hvad hun har fundet på!

Da jeg kommer derud har hun sat skamlem hen til toilettet og sat toiletbrættet op på vores toilet, står mit på gulvet og igang med at tage bleen af......jeg spørg hende hvad hun skal: "jeg skal tisse mor"

Tænk, hun bruger jo stadig ble, men at hun vågner op og flyver ud af værelset for at komme op og tisse på toilettet......det har hun aldrig gjort før
Bagefter skulle hun ikke have ble på igen. Men efter ca. 20 minutter gik hun selv ud og tog en ny ble på, kort tid efter lavede hun prut.

ej hvor flot... så kan man rigtig se hvor stor hun er blevet...

Anmeld

18. juni 2009

Henriette72

Hvor er det bare supert og rigtig flot

Vi vil selv starte i sommerferien. Regner med at Selma kan starte op efter sommerferien ble-fri

Knus

Anmeld

18. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
lonemus skriver:

Det er da bare vildt dejligt at hun gør det, så er hun nok snart til at smide den...

Bare støt hende i det og ros hende for det og spørg hende om hun vil på wc og tisse

Anmeld

18. juni 2009

Sweet1978

Det er den slags oplevelser man kan leve højt på længe og som man endelig må huske så man kan fortælle barnet det når det bliver stort nok.

Anmeld

18. juni 2009

lonemus

Tak for alle jeres dejlige svar - åh ja, jeg har bare været så stolt hele dagen
Fortalte det også i vuggestuen her til morgen, de syntes også det var rigtig flot

Vi venter dog med at træne mere bleafvænning til efter hun er startet i børnehave....i samråd med pædagogerne i vuggestuen, fordi vi holder 2 ugers sommerferie og 3 uger efter skal hun starte i børnehave, som jo er meget stort for den størrelse.
Men hvis hun selv fortsætter som i morges, så støtter vi hende selvfølgelig i det.
Men vi vil ikke selv presse på.

Lone - er bare så glad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.