Hjælp mig lige piger.. :-/ (numse billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.717 visninger
25 svar
0 synes godt om
2. februar 2013

MIWULA

Sørme om jeg ikk skriver igen om min søn hehe.. men nu har han fået noget udslæt over lænden og kan ikke finde ud af om det er bleen eller om det det medicin han får som gør han har fået det? Hvad tror i?

Jeg så i bivirkningerne på hans medicin under sjældne bivirkninger der står - pludseligt hududslæt, åndedrætbesvær osv. 

Han er mere rød end det ser ud på billederne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2013

Carl-Emil's mor

MIWULA skriver:

Sørme om jeg ikk skriver igen om min søn hehe.. men nu har han fået noget udslæt over lænden og kan ikke finde ud af om det er bleen eller om det det medicin han får som gør han har fået det? Hvad tror i?

Jeg så i bivirkningerne på hans medicin under sjældne bivirkninger der står - pludseligt hududslæt, åndedrætbesvær osv. 

det ligner for mig at se en tør irriteret vinterhud - hvilket godt kan fremprovokeres af noget medicin

en fed decubal ( mener jeg det staves ) eller dermalog - de er begge røde  ( fåes også i andre farver med hudlægen i familien anbefaler dem ) ville jeg smøre med og se om det ikke bliver bedre hurtigt

udover det så ved jeg ikke hvilken ble du bruger men rema1000's ble er en af de blødeste på markedet, jeg har stået med en derfra og adskellige andre på hver sin kind og rema1000s er bare blødst

god bedring

Anmeld

2. februar 2013

MIWULA

Carl-Emil's mor skriver:

det ligner for mig at se en tør irriteret vinterhud - hvilket godt kan fremprovokeres af noget medicin

en fed decubal ( mener jeg det staves ) eller dermalog - de er begge røde  ( fåes også i andre farver med hudlægen i familien anbefaler dem ) ville jeg smøre med og se om det ikke bliver bedre hurtigt

udover det så ved jeg ikke hvilken ble du bruger men rema1000's ble er en af de blødeste på markedet, jeg har stået med en derfra og adskellige andre på hver sin kind og rema1000s er bare blødst

god bedring

okey ja vi har noget creme mod eksem så tror jeg prøver det..

Vi bruger remas bleer og har altid gjort det men nu havde jeg købt nogle fra bilka fordi jeg lige var der og dem har vi brugt men det er kun idag der har været noget vi har brugt dem i 1 uge nu.. også havde han oz en libero ble på her da jeg opdagede det og dem plejer han heller ikk ha noget problem med..

Anmeld

2. februar 2013

Carl-Emil's mor

MIWULA skriver:

okey ja vi har noget creme mod eksem så tror jeg prøver det..

Vi bruger remas bleer og har altid gjort det men nu havde jeg købt nogle fra bilka fordi jeg lige var der og dem har vi brugt men det er kun idag der har været noget vi har brugt dem i 1 uge nu.. også havde han oz en libero ble på her da jeg opdagede det og dem plejer han heller ikk ha noget problem med..

Håber en fed creme vil kunne afhjælpe det for det er rigtig øv med tør vinterhud..

prøv at hold øje med det og ellers så snup rema1000s igen, det kan sagtens bare være ramlet sammen med tørvinterhud at han så er irriteret over bleen jo

Anmeld

2. februar 2013

christina92

Det ser ikke rart ud  Så lige meget hvad det skyldes håber jeg snart din supermand er oven på igen.

Anmeld

2. februar 2013

L&V

Nældefeber. Sådan ser jeg ud på hofter og mave hvis jeg får pencilin

Anmeld

2. februar 2013

MIWULA

Carl-Emil's mor skriver:

Håber en fed creme vil kunne afhjælpe det for det er rigtig øv med tør vinterhud..

prøv at hold øje med det og ellers så snup rema1000s igen, det kan sagtens bare være ramlet sammen med tørvinterhud at han så er irriteret over bleen jo

Jep.. Så er der kommet creme på og en rema ble.. hihi vi havde lige en i tasken så kan han sove med den.. Tak

Anmeld

2. februar 2013

MIWULA

christina92 skriver:

Det ser ikke rart ud  Så lige meget hvad det skyldes håber jeg snart din supermand er oven på igen.

Tusind tak skal du ha..

Anmeld

2. februar 2013

MIWULA

Månsson skriver:

Nældefeber. Sådan ser jeg ud på hofter og mave hvis jeg får pencilin

okey det kan jeg se ligger under alm. bivirkninger så det er jo fint..

Anmeld

2. februar 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
MIWULA skriver:

Har han feber ? Min datter fik i løbet af en nat et kraftigt udslæt på hele kroppen, samt feber. Vi sad på børneafdelingen hele dagen, da det flyttede placering, gik væk, kom igen osv. Det endte med at vi blev sendt hjem, med beskeden - at det bare var et rødt udslæt, der var kommet da hun havde feber  ...da hun vågnede næste morgen, var det næsten forsvundet og hun havde ingen feber...- vildt mærkeligt !!

//Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.