Kan det virkelig være rigtigt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. februar 2013

grinny

At man skal have SÅ mange smerter under ÆL?

Jeg har i snart 4 timer vredet mig på sofaen af smerter og en gang i mellem blundet lidt. Hele min højreside er i smerter, mit højre lår, ind mod midten og nedenunder navlen. Hvis jeg sidder op føles det som om der er noget skarpt det bliver presset op. Jeg koger i hovedet, har voldsom kvalme - åhh den er slem denne gang  

Har altid kunne mærke min ÆL, men på ingen måde så voldsomt som denne gang, kan ikke sidde, kan ikke gå, kan ikke ligge, og så i så mange timer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2013

Kris89

grinny skriver:

Jeg har i snart 4 timer vredet mig på sofaen af smerter og en gang i mellem blundet lidt. Hele min højreside er i smerter, mit højre lår, ind mod midten og nedenunder navlen. Hvis jeg sidder op føles det som om der er noget skarpt det bliver presset op. Jeg koger i hovedet, har voldsom kvalme - åhh den er slem denne gang  

Har altid kunne mærke min ÆL, men på ingen måde så voldsomt som denne gang, kan ikke sidde, kan ikke gå, kan ikke ligge, og så i så mange timer 

helt sikker på du ikke er gravid udenfor livmoder??

lyder voldsomt

Anmeld

2. februar 2013

mth1987

grinny skriver:

Aner intet om det men øv hvor lyder det ikke rart  

Anmeld

2. februar 2013

grinny

Kris89 skriver:

helt sikker på du ikke er gravid udenfor livmoder??

lyder voldsomt

Det er virkelig også voldsomt denne gang, især fordi det aldrig plejer at trække så meget ind mod midten og heller ikke ned i låret.

Havde min mens første dag for 13 dage siden, så det passer fint med min ÆL nu, håber da ikke det er det andet 

Anmeld

2. februar 2013

grinny

mth1987 skriver:

Aner intet om det men øv hvor lyder det ikke rart  

Det er det heller ikke  Kan slet ikke lave noget som helst, bare det at skulle på toilettet er et problem

Anmeld

2. februar 2013

come2

grinny skriver:

Øv søde. Det lyder ikke rart.

Jeg vil under alle omstændigheder tage til vagtlægen. Især når det omhandler underlivet.

Hvis det nu er et eller andet der kræver behandling, kan det jo splitte meget af hvis man ikke kommer afsted.

Der er ingen der siger det er alvorligt, men tror bestemt ikke det er normalt at have så ondt.

Anmeld

2. februar 2013

grinny

come2 skriver:

Øv søde. Det lyder ikke rart.

Jeg vil under alle omstændigheder tage til vagtlægen. Især når det omhandler underlivet.

Hvis det nu er et eller andet der kræver behandling, kan det jo splitte meget af hvis man ikke kommer afsted.

Der er ingen der siger det er alvorligt, men tror bestemt ikke det er normalt at have så ondt.

Vagtlægen kan jeg desværre ikke bare lige tage til  Ingen bil og en meget lang togtur da de har valgt at skrotte alt hvad der hedder lægehjælp her hvor jeg bor (tak for alle de lorte nedskæringer)

Nu hvor jeg tænker mig om har jeg faktisk haft murren i højreside lige siden min mens stoppede, og det plejer jeg bare aldrig at have.

Må se tiden an til imorgen, i dagtimerne er der heldigvis ikke lige så langt til vagtlægen 

Anmeld

2. februar 2013

Elgaard73

grinny skriver:

Hejsa... Jeg har også altid kunnet mærke min ægløsning... Men efter at jeg har født for ca. 14 måneder siden, er det blevet helt tosset.

Har det nøjagtig som du beskriver. Det er sindsygt smertefuldt og kan vare fra en halv time og helt op til 6 timer. Og så er jeg også ret øm i nogle dage efter. (Ikke skide fedt, når man gerne vil lave baby nr 2. Sex er bare det sidste man har lyst til)

Jeg er dog blevet undersøgt og der er ikke noget unormalt. Sådan er det bare for nogle. Men jeg syntes da lige at du skal vende det med din læge eller ringe til lægevagten hvis det er helt ulideligt.

Kram.

Anmeld

2. februar 2013

grinny

Elgaard73 skriver:

Hejsa... Jeg har også altid kunnet mærke min ægløsning... Men efter at jeg har født for ca. 14 måneder siden, er det blevet helt tosset.

Har det nøjagtig som du beskriver. Det er sindsygt smertefuldt og kan vare fra en halv time og helt op til 6 timer. Og så er jeg også ret øm i nogle dage efter. (Ikke skide fedt, når man gerne vil lave baby nr 2. Sex er bare det sidste man har lyst til)

Jeg er dog blevet undersøgt og der er ikke noget unormalt. Sådan er det bare for nogle. Men jeg syntes da lige at du skal vende det med din læge eller ringe til lægevagten hvis det er helt ulideligt.

Kram.

Det er som om det hjalp efter jeg fik tømt blæren, tror måske den trykkede? 

Nu er jeg bare øm, men det plejer jeg også at være fra ÆL til mens. Det er bare utroligt man kan have så mange smerter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.