Røde kors, folkekirkensnødhjælp - får man penge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. februar 2013

**Ønskebabyen

Jeg har lige ryddet op i mit tøjskab og gud jøsses der er MEGET tøj jeg ikke bruger..
Noget af det smider jeg på Trendsales, men spekulerede på om I ved, om man egentlig får penge for at aflevere det til genbrug, såsom folkekirkens nødhjælp eller andet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2013

FrkZier

**Ønskebabyen skriver:

Jeg har lige ryddet op i mit tøjskab og gud jøsses der er MEGET tøj jeg ikke bruger..
Noget af det smider jeg på Trendsales, men spekulerede på om I ved, om man egentlig får penge for at aflevere det til genbrug, såsom folkekirkens nødhjælp eller andet?

nej det gør man ikke

Anmeld

2. februar 2013

**Ønskebabyen

FrkZier skriver:

nej det gør man ikke

Mente det nok ;o) Men de får nu en pose ned alligevel

Anmeld

2. februar 2013

Nadia&Daniel

**Ønskebabyen skriver:

Mente det nok ;o) Men de får nu en pose ned alligevel

Anmeld

2. februar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

nej man får ingen penge... men hvis man afleverer rigtigt meget og har set noget man gerne vil have der så er de nogen gange flinke og skære lidt af prisen

Anmeld

2. februar 2013

come2

**Ønskebabyen skriver:

Det gør man ikke. Det er jo netop formålet ved at "give" noget væk at de kan få penge ind til det de støtter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.