Da jeg kender nogle stykker herinde, er jeg anonym.
Jeg er gift med en normalt sød og rar mand... Men de sidste par måneder, har gnidningerne været store. Ikke, at vi råber og skriger af hinanden, for sådan er jeg ikke. Vi er bare alt for ofte sure på hinanden. Jeg tror dog mest det er fra hans side, da jeg ikke normalt er typen, der bliver sur over småting.
Manden er noget ældre end mig, og jeg er ikke ret gammel. Jeg er nok lidt mere moden end andre på min egen alder, og han mindre udviklet end andre på sin alder, så på den måde passer vi sådan set fint sammen.. I hvert fald nogle gange! Andre gange, som i dag, beviser han meget tydligt at vi er SÅÅ forskellige. Jeg savner "mig" tid. Er helt klart en "loner", og jeg har det egentlig bedst alene. Det får jeg ikke meget af, da han gerne vil "klistre" lidt. (i frygt for, at det lyder negativt - det er ikke negativt ment!) Han er kærlig og sød og jeg elsker ham! Men åååååh, ville bare så gerne, at vi kunne have lidt tid, også hver for sig!
Nå, men i dag er så én af de der dage, hvor tingene bare går skidt mellem os. Jeg er virkelig udmattet, har ondt alle vegne og vores datter vil ikke rigtig noget som helst.
Han er så fyldt med overskud i dag, og begynder at sætte vasketøj over, rydde op etc., og bliver så SUR over, at jeg ikke hjælper, og bare sidder og læser. Jeg siger, at jeg er træt og jeg vasker tøj i hverdagen. Han bliver selvfølgelig ved med at sætte vaske over, hænge op etc.
Så går der lidt, og datteren virker træt. Vi lægger hende i seng, sætter mig i vores seng og kigger lidt på min mobil. Da der går lidt, og hun stadig ikke sover, går jeg ind og henter hende, og sætter hende i kravlegården, ved siden af manden som er i gang med at hænge tøj op. Gudhjælpemig om der ikke går 30 sekunder, hvorefter han kommer ind med hende, og siger, at han altså lige har gang i noget, og hun er sur!!! Øh, nå!
Og han brokker sig over jeg ikke "lige" tømmer opvaskemaskinen, sætter en vask over, lægger sammen, støvsuger og gør rent i køkkenet på de 7 timer han er afsted? I løbet af den tid han er på job, sover hun ca 2 timer. Kan han ikke forstå, at det gør man ikke "bare lige" når hun er sur!? Når hun endelig sover, er det første man (jeg) tænker på, altså ikke, at der skal vaskes, når der er masser rent tøj tilbage i skabet. Ved det sikkert virker dumt for nogen af jer, men det er det altså ikke!
ÅÅÅÅÅH jeg er så TRÆT af sure miner! Jeg vil have mit eget!!!
Sorry, det blev langt og sikkert også indviklet, men måtte læsse af.
Anmeld