ej... det kan ikke passe...!? kloge hoveder hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. februar 2013

gædde/gitte

Er forvirret ....
Blev insermineret i torsdags. Har lige tisset to positive tests !? Ej det er alle de homoner jeg er blevet pumpet med ik ?? Tog tests inden homoner, for ikke at skade et evt lykketræf ... men den var negativ .. min sidste mens var godt nok sparsom...men det kan den godt finde på .... hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2013

gædde/gitte

Gud.. hvis den nu er god nok.... kan jeg så ha skadet fostret med alle de homoner?! Og nye æg ?! Ej.... hjææælp....

Anmeld

2. februar 2013

Malthe2010

Ved intet om insemernering med scanner og tjekker de ikke evt. Graviditet inden de sætter nyt op?  Men hvorfor du har positiv test nu så hurtigt efter inseminering ved jeg ikke, men håber det bedste for dig

Anmeld

2. februar 2013

Hulubulu86

Plejer man ikke at faa af vide at man foerst skal teste efter en bestemt dato? Jeg mener at have laest herinde at flere har faaet af vide at de foerst skal teste efter det tidspunkt da de ellers kunne teste positivt pga hormoner/anden behandling.

Jeg haaber en af de ''erfarne'' snart kan give dig et ordentligt svar (om ikke andet kan jeg oppe den for dig).

Krydser fingre for at du har en lille spire der vil vokse sig stor i maven

Anmeld

2. februar 2013

gædde/gitte

Hej
Jeg har ikke fået sat æg op . Er blevet insermineret med mandens sæd... men det er nok bare alle de forskellige homoner
Jeg er ikke blevet oplyst om jeg overhovedet skal teste, kun at jeg skal ha taget blodprøve om 14 dage
Testede fordi jeg havde nogen der skulle bruges nu... så det var kun for sjov, istedet for at smide dem ud - ja det var Fandme en underlig tanke men det gjorde jeg altså ha ha ha

Anmeld

2. februar 2013

Lotte90

Hvis du har fået ovitrelle (ægløsningssprøjte), så er det den der giver det positive resultat på testene.. 

Anmeld

2. februar 2013

**Ønskebabyen

Lotte90 skriver:

Hvis du har fået ovitrelle (ægløsningssprøjte), så er det den der giver det positive resultat på testene.. 

Anmeld

2. februar 2013

pussekat

Lotte90 skriver:

ja og der gå da ca 5 til 7 dag før æg her sætte sig fæste ikke eller husk jeg ikke så godt mere

Anmeld

2. februar 2013

gædde/gitte

Tusind tak for jeres svar
Det var også sådan noget i den stil jeg havde forestillet mig . Meeen man skynder sig jo lige her ind til alle jer, eksperter og jo jeg. Har brugt den der otri...den der sprøjte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.