Blødning efter æu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg fik taget æg ud i søndags og hat ikk fået nogen sat op, og blev indlagt i tirsdag med en overstimulation, og kom hjem igår men her til aften er jeg pludselig begyndt at styrtbløde det løber bare ud af mig, men er det normalt har kun fået af vide at en uge før forventet mens er normal men har stadig 15 dage enndu før den er forventet, og har os lidt ondt:.
Er det normalt eller er jeg nødt til at hive fat i vagtlægen igen ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg fik taget æg ud i søndags og hat ikk fået nogen sat op, og blev indlagt i tirsdag med en overstimulation, og kom hjem igår men her til aften er jeg pludselig begyndt at styrtbløde det løber bare ud af mig, men er det normalt har kun fået af vide at en uge før forventet mens er normal men har stadig 15 dage enndu før den er forventet, og har os lidt ondt:.

Opper den li i håb om det er flere vågen nu
Har forresten ikk blødt mellem søndag og nu

Anmeld

2. februar 2013

Putomanen

Anonym skriver:

Det er normalt at bløde lidt bagefter, men hvis du styrbløder ville jeg tage fat i vagtlægen for en sikkerheds skyld. Det lyder ikke helt normalt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.