Ammerådgiver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. februar 2013

Ka+Ma=Be

Hej piger

Er der nogen her inde der er ammerådgiver? (altså den uddannelse man kan tage hos "foreningen forældre og fødsel")

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at blive ammerådgiver, men flere af "kravene" skræmmer mig lidt. Såsom at man skal lave rollespil over telefonen! Det er bare SLET ikke mig sådan noget. Derudover er der nogle krav vedrørende betalt medlemskab og møder.

Jeg har haft et ammeforløb på godt og ondt og vil rigtig gerne dele denne opnåede viden og erfaring samt støtte andre ammende kvinder. Jeg ønsker selvfølgelig også at opnå større viden og kompetence indenfor området

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe og eventuelt fortælle mig lidt om uddannelsen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

Koen.

Ka+Ma=Be skriver:

Hej piger

Er der nogen her inde der er ammerådgiver? (altså den uddannelse man kan tage hos "foreningen forældre og fødsel")

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at blive ammerådgiver, men flere af "kravene" skræmmer mig lidt. Såsom at man skal lave rollespil over telefonen! Det er bare SLET ikke mig sådan noget. Derudover er der nogle krav vedrørende betalt medlemskab og møder.

Jeg har haft et ammeforløb på godt og ondt og vil rigtig gerne dele denne opnåede viden og erfaring samt støtte andre ammende kvinder. Jeg ønsker selvfølgelig også at opnå større viden og kompetence indenfor området

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe og eventuelt fortælle mig lidt om uddannelsen 

kender ikke noget til det, men lyder spændende, håber du finder svar

Anmeld

4. februar 2013

Ka+Ma=Be

Tanja. skriver:

kender ikke noget til det, men lyder spændende, håber du finder svar

Tak for det Det virker dog ikke til, at der er så meget erfaring med det her inde 

Anmeld

4. februar 2013

Koen.

Ka+Ma=Be skriver:

Tak for det Det virker dog ikke til, at der er så meget erfaring med det her inde 

nej noget tyder på det desværre

Anmeld

5. februar 2013

RiUL

Ej hvor spændende Måske du kan oprette en bruger på slyngebarn.dk, eller låne min Der er garanteret nogle der kender til det

Anmeld

5. februar 2013

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Ej hvor spændende Måske du kan oprette en bruger på slyngebarn.dk, eller låne min Der er garanteret nogle der kender til det

Jah, det kunne da egentlig godt være! Er det ikke også noget for dig smukke?  

Anmeld

5. februar 2013

Tulle28

Du kan også spørge på ammenet.dk? De må da om nogen vide det!

Og lyder superspændende iøvrigt

Anmeld

5. februar 2013

Ka+Ma=Be

Tulle28 skriver:

Du kan også spørge på ammenet.dk? De må da om nogen vide det!

Og lyder superspændende iøvrigt

Tak for tippet! Det kunne også være. Har bare altid haft indtrykket af, at der er så "dødt" derinde  Så er det nemmere at spørge på det forum hvor man er aktiv Men ja, der er nok større chance for at finde nogle derinde

Anmeld

5. februar 2013

RiUL

Ka+Ma=Be skriver:

Jah, det kunne da egentlig godt være! Er det ikke også noget for dig smukke?  

Jo, det er det i hvert fald smukke Men kommer an på mht hvor meget tid det ville tage af min hverdag.. Men jeg kan spørge på slyngebarn for dig, hvis det er?  

Anmeld

5. februar 2013

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Jo, det er det i hvert fald smukke Men kommer an på mht hvor meget tid det ville tage af min hverdag.. Men jeg kan spørge på slyngebarn for dig, hvis det er?  

Ja det er blandt andet også det jeg er i tvivl om - der står at man skal være til rådighed på sin private telefon 

Det må du meget gerne  TAAAK 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.