En turbulent første måned (lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2013

Enirt

Masig skriver:

Det svinger meget, men normalt sover han fint. Han kom ind på eget værelse fordi han laver mange lyde og ligger uroligt når han sover så jeg fik ingen søvn overhovedet. 

Hvor gammel er din dreng? Kan det være et tigerspring han er igang med nu eller har det været sådan hele tiden?

Han er en måned på mandag, kan da være jeg lige skal kigge på det med tigerspring. Det kunne jo være en mulighed.

Det med at sove er samme historie her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2013

Enirt

1990h skriver:

du har træffet de valg der bedst for dig og din nye familie..

jeg har også planer om at vores skal på eget værelse når vi kender hendes soverytme.. og det skyldes også at kæresten ur ringer tidligt+ han snorker så selv jeg ikke kan sove og trækker vejret dybt(da han er lidt overvægtig nu) men vil selvfølgelig se tiden an.

hvis man må spørge..hvorfor sover du med ørepropper?..jeg sover selv med ørepropper og har gjort det i 3 år nu og jeg gruer virkelig for at skal smide dem når lille pigen kommer..håber jeg er så træt så jeg bare sover..

Jeg har altid sovet meget let og kan simpelthen ikke sove for alle de lyde der i vores opgang, folk der går på trappen, skramler i deres lejligheder. Så for at jeg overhovedet skal kunne sove har jeg dem i og har haft det i hvert fald siden jeg flyttede hjemme fra.

Jeg kan dog sagtens høre ham selvom jeg har ørepropper i, så det tror jeg også du kan. jeg kan endda høre overboens datter græde med ørepropper i. Men det er først efter jeg har født jeg kan det, så tror der kommer nogle modergener i spil som gør at man kan høre alt når det gælder sit barn.

Anmeld

2. februar 2013

Enirt

Baagøe skriver:

Lyder som en super beslutning med ammestop Tror det kommer til at gavne dig også, da du ikke er så stresset Håber på fortsat fremgang og søvn til jer

Mange tak, det har i hvert fald giver meget mere ro og jeg kan nyde min søn nu og har overskud til at være der for ham udover at være en der giver mad.

Anmeld

2. februar 2013

Masig

Enirt skriver:

Han er en måned på mandag, kan da være jeg lige skal kigge på det med tigerspring. Det kunne jo være en mulighed.

Det med at sove er samme historie her

Ok. Første tigerspring kommer ved 5 ugers alderen... Men ja prøv at læs lidt om det, det er meget rart at vide hvis ens barn pludselig ændrer adfærd lige omkring de uger. 

Anmeld

2. februar 2013

Enirt

Masig skriver:

Ok. Første tigerspring kommer ved 5 ugers alderen... Men ja prøv at læs lidt om det, det er meget rart at vide hvis ens barn pludselig ændrer adfærd lige omkring de uger. 

Det kunne godt se ud som et tigerspring... han har været ret urolig og kunne slet ikke falde i søvn i går og han har vågnet næsten hver 1-2 time i nat og kan ikke finde ud af om han er sulten eller ej og lige for lidt siden kastede han op i 3 stråler.

Så synes det er lidt svært at bedømme men det kunne da tyde på det

Anmeld

2. februar 2013

Mother-love

Det lyder lidt som vores opstart. Isabella hang også i mine babser hele tiden. Og pigebarnet skreg 24/7 i tre uger før jeg sagde stop nu kommer hun på flaske. Den næste uge gik så på at finde det rigtige mme som blev syrnet for det var det eneste hendes mave kunne tåle.

Håber du får en lidt bedre næste mdr. Alt held og lykke til dig og din bebse. Det for tjener i

Anmeld

2. februar 2013

Masig

Enirt skriver:

Det kunne godt se ud som et tigerspring... han har været ret urolig og kunne slet ikke falde i søvn i går og han har vågnet næsten hver 1-2 time i nat og kan ikke finde ud af om han er sulten eller ej og lige for lidt siden kastede han op i 3 stråler.

Så synes det er lidt svært at bedømme men det kunne da tyde på det

Han kan jo også være blevet syg. Det er svært og tigerspring er ikke altid forklaringen, men det kan ofte gøre dem til en helt anden baby mens det står på. Vores dreng er meget følsom overfor tigerspringene og reagerer ret voldsomt på dem hver gang. Og så er der andre der slet ikke reagerer overhovedet. 

Anmeld

3. februar 2013

Pige2009

Enirt skriver:

Mange tak, det har i hvert fald giver meget mere ro og jeg kan nyde min søn nu og har overskud til at være der for ham udover at være en der giver mad.

Det glæder mig at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.