Hjælp til film

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2013

Noahmor

Mettefpigen skriver:

Jeg har da set flere serier dernede uden dansk tekst....

Jeg kan jo kun sige, hvordan det var da jeg arbejdede i videobutik og der var der var ikke. Men det er så også ca 7 år siden. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2013

Frk.Nissen

LOL selvfølgelig må man sælge film uden danske undertekster. Jeg kan huske helt tilbage til midthalvfemserne at jeg har købt importerede film og man har sikkert kunnet det før da.

Hvis de har en god service, kan de sikkert godt se at der er tale om en misforståelse og tage varen retur. Men I kan ikke tillade jer at klage eller blive sure hvis de ikke vil tage den retur. Det er jo jeres eget ansvar at tjekke op på den vare I køber. Man kan læse bagpå æsken hvilke features der er. Der står også hvilke undertekster, region o.s.v. 

Det er en film vi har fået bestil hjem fra DK af i Fona. Vi er ikke blivet oplys om der ikke var danske tesker på . Selvfølelig ved jeg er det er mit ansva . Når jeg går ned og bestiller en film, så vil jeg da gå ud af, at der er danske tesker på, når jeg ikke får af vide andet.

Anmeld

2. februar 2013

Nemesis

har du taget folien af, så er der ikke noget at gøre.
surt surt.

Hvilken serie har i bestilt om man må spørge??

Anmeld

2. februar 2013

modesty

Frk.Nissen skriver:

Det er en film vi har fået bestil hjem fra DK af i Fona. Vi er ikke blivet oplys om der ikke var danske tesker på . Selvfølelig ved jeg er det er mit ansva . Når jeg går ned og bestiller en film, så vil jeg da gå ud af, at der er danske tesker på, når jeg ikke får af vide andet.

Det er også en ærgerlig situation. Men det er meget normalt at butikker sælger dvd'er uden undertekster. 

Anmeld

2. februar 2013

modesty

Noahmor skriver:

Jeg sagde jo også netop, at hvis det var en der var importeret, så kunne de ikke regne med det. 

Men hvis det er dem, der står på hylderne i butikken, så er der danske undertekster på. 

Nej, der er mange importerede film der står på hylderne i danske butikker som ikke har undertekster.

Anmeld

2. februar 2013

Dustmuz

Noahmor skriver:

De må da slet ikke sælge film i Danmark uden danske tekster. så jeg ville da gå ned og klage. 

Det må du faktisk gerne..
det skal dog bare være oplyst på casetten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.