Navnet Zelina :D ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2013

Tvillingemor80

Er slet ikke til navne med z eller x - men flot med c

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

Blirnokaldrigfru

Er enig med flertallet, synes det er pænest med C - Celina ellers rigtig fint navn

Anmeld

1. februar 2013

BabyMus

Z er heller ikke lige mig må jeg sige. Ville stave det Celina eller Selina. Kan dog personligt bedre lide Celine, men det er jo en smags sag. (:

Anmeld

1. februar 2013

MariaKyedDK

DKTiha skriver:

Hej Piger

Min kæreste og jeg har snakket meget om navnet Zelina (stavet med Z selvf da min bedre halvdel gerne vil have det starter sådan). Men er virkelig i tvivl om det... for der kan jo bruges både C og S..

Men hvad synes i ser pænest ud ??

Jeg kan bedst lide Celina Manden og mig har faktisk også snakket om det navn hvis vi skal ha en pige

men KUN snakket indtil videre

Anmeld

1. februar 2013

Sarlie

Min niece på knap 3 år hedder Zelina I starten synes jeg det var ret specielt, og ville nok selv have stavet det med S, men min bror er ret glad for hvordan bogstavet Z ser ud i navnet. Nu har man vænnet sig til det og selvfølgelig hedder hun det Det lyder jo stadig rigtig sødt når man siger det - og man kan ikke høre forskel på om det er C, S eller Z ..

Anmeld

1. februar 2013

Nolle

Jeg elsker det navn - og især med Z . 

Synes det ser mest normal ud, da jeg kun kender folk der hedder det med Z . .. Hvis jeg nu en gang får en pige skal hun hed Zelina  

Anmeld

1. februar 2013

Zelinasmor

Min datter hedder Zelina MED Z!  Så jeg kan selvfølgelig godt li' det  Zelina betyder stjerneskud. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.