hjælp ang barselsdagpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. februar 2013

LSM

Jeg er ansat i Århus kommune og medlem af FOA, og sådan som jeg har forstået det har jeg ret til fuld løn 26 uger efter fødsel, min søn blev 26 uger 22 januar og havde derved regnet med at få fuld løn her d. 31. Januar, men har fået 6000 kr mindre udbetalt end jeg plejer,. Er der noget jeg har misforstået burde jeg ikke få fuld løn her 31. Januar når lønnen bliver regnet fra ca. D. 20. Til 20. I hver måned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

LSM

Op :-)

Anmeld

1. februar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
LSM skriver:

Jeg er ansat i Århus kommune og medlem af FOA, og sådan som jeg har forstået det har jeg ret til fuld løn 26 uger efter fødsel, min søn blev 26 uger 22 januar og havde derved regnet med at få fuld løn her d. 31. Januar, men har fået 6000 kr mindre udbetalt end jeg plejer,. Er der noget jeg har misforstået burde jeg ikke få fuld løn her 31. Januar når lønnen bliver regnet fra ca. D. 20. Til 20. I hver måned

Nu har jeg kigget ALLE mine lønsedler igennem, fra barselsperioden - og af hvad jeg kan regne ud, burde det passe med de 26 uger, så tror ikke, at der er noget, du har misforstået men kan satme ikk huske det mere, Hehe ..

Kan du ikk ringe til dit arbejde mandag ? Løn fidusen må da ha' styr på det. Det var det jeg gjorde, når jeg blev i tvivl

Men derudover, fuuuuck hvor træls med 6000 mindre, end man lige havde regnet med !! Lorte system ..

Anmeld

1. februar 2013

Ccamilla

Dobbelt

Anmeld

1. februar 2013

LSM

Olivia's Moar skriver:

Nu har jeg kigget ALLE mine lønsedler igennem, fra barselsperioden - og af hvad jeg kan regne ud, burde det passe med de 26 uger, så tror ikke, at der er noget, du har misforstået men kan satme ikk huske det mere, Hehe ..

Kan du ikk ringe til dit arbejde mandag ? Løn fidusen må da ha' styr på det. Det var det jeg gjorde, når jeg blev i tvivl

Men derudover, fuuuuck hvor træls med 6000 mindre, end man lige havde regnet med !! Lorte system ..

Hvor er du sød sådan at kigge det hele igennem
Har skrevet til min teamleder idag, så må vi se hvad hun svarer om ikke andet give mig nummeret eller mail til hende der ordner løn, har nemlig prøvet at google hendes oplysninger men uden held

Lyder godt jeg ikke har misforstået det for ja 6000 kr mindre end man lige havde regnet med, er sgu noget af et slag i hovedet, håber på jeg har ret og skal have mere denne måned

Men på det punkt kan kommunen jo godt være lidt langsom desværre

Anmeld

1. februar 2013

Ccamilla

LSM skriver:

Hvor er du sød sådan at kigge det hele igennem
Har skrevet til min teamleder idag, så må vi se hvad hun svarer om ikke andet give mig nummeret eller mail til hende der ordner løn, har nemlig prøvet at google hendes oplysninger men uden held

Lyder godt jeg ikke har misforstået det for ja 6000 kr mindre end man lige havde regnet med, er sgu noget af et slag i hovedet, håber på jeg har ret og skal have mere denne måned

Men på det punkt kan kommunen jo godt være lidt langsom desværre

Hehe, for din skyld gør jeg det gerne (havde dog ikke gjort det, hvis ikke jeg havde haft styr på papirene)

Åhh, ja der er det sgu nok nemmere ude ved os, hvor vi kun har 3 ledere, frem for 30 hos dig :b

Håber du finder ud af noget, og om ikk andet, at kommunen får fingeren ud ! Synes nu, at de var gode til det, her i Randers med barselsdagpenge, da de rigtige papir endelig kom frem (arbejdet havde jo fucket det op), en uge efter var de allesammen på kontoen - manglede næsten også bare, efter 2månedet uden indkomst !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.