Blå læber!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.998 visninger
21 svar
0 synes godt om
1. februar 2013

MIWULA

Ja nu mig igen hehe som i jo nok ved har min søn lungebetændelse og fik medicin for det igår men her da han vågnede fra sin lur for kort tid siden opdagede jeg lidt efter at han har blå læber og negle og han er altså ikk kold.  skal jeg være nervøs? Han hiver ikk efter vejret. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

dukke

MIWULA skriver:

Ja nu mig igen hehe som i jo nok ved har min søn lungebetændelse og fik medicin for det igår men her da han vågnede fra sin lur for kort tid siden opdagede jeg lidt efter at han har blå læber og negle og han er altså ikk kold.  skal jeg være nervøs? Han hiver ikk efter vejret. 

Jeg ville ringe til vagtlægen hvis jeg var dig søde

Anmeld

1. februar 2013

MIWULA

dukke skriver:

Jeg ville ringe til vagtlægen hvis jeg var dig søde

Oz selvom han ikk er blå mere?

Anmeld

1. februar 2013

dukke

MIWULA skriver:

Oz selvom han ikk er blå mere?

Ja du kan jo bare sige at han ikke er blå mere men da han vågnet fra sin lur var han blå og så spøger hvad det kan være

Anmeld

1. februar 2013

MIWULA

dukke skriver:

Ja du kan jo bare sige at han ikke er blå mere men da han vågnet fra sin lur var han blå og så spøger hvad det kan være

Ja det kunne jeg jo godt gøre.

Anmeld

1. februar 2013

Lady Marion <3

Hvis han har været blå er det cyanose , dvs han har manglet ilt , ville klart ringe til lægen !!

Anmeld

1. februar 2013

Hvem?

MIWULA skriver:

Blålighed er et tegn på han mangler ilt, jeg ville klart ringe til lægen - nu, tjek li hans temp!

Anmeld

1. februar 2013

MIWULA

Lady Marion <3 skriver:

Hvis han har været blå er det cyanose , dvs han har manglet ilt , ville klart ringe til lægen !!

Okey tak vi er på vej til vagtlægen nu. 

Anmeld

1. februar 2013

MIWULA

Hvem? skriver:

Blålighed er et tegn på han mangler ilt, jeg ville klart ringe til lægen - nu, tjek li hans temp!

Vi er på vej til vagtlægen nu.  Han har ikk feber. 

Anmeld

1. februar 2013

Lady Marion <3

MIWULA skriver:

Okey tak vi er på vej til vagtlægen nu. 

Godt   hold os lige opdateret ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.