Tekst/citat/digt ell. lign. til kort til min mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.493 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. februar 2013

Karina84

Hej piger

Er der nogen af jer der kan hjælpe mig med at gøre et fødselsdagskort til min mor lidt mere personligt?

Jeg har været ude og købe en fødselsdagsgave hun skal ha i morgen, den er fra mine søskende, vores mænd og jeg. Nu sidder jeg saa med det her kort jeg har købt og tænker paa hvad jeg kan skrive i det for at gøre det lidt mere personligt end blot "Tillykke med de 60"... 

Hvis i brænder inde med et digt, citat, tekst whatever som i vil dele, tager jeg gerne imod med et  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

Maise86

Karina84 skriver:

Hej piger

Er der nogen af jer der kan hjælpe mig med at gøre et fødselsdagskort til min mor lidt mere personligt?

Jeg har været ude og købe en fødselsdagsgave hun skal ha i morgen, den er fra mine søskende, vores mænd og jeg. Nu sidder jeg saa med det her kort jeg har købt og tænker paa hvad jeg kan skrive i det for at gøre det lidt mere personligt end blot "Tillykke med de 60"... 

Hvis i brænder inde med et digt, citat, tekst whatever som i vil dele, tager jeg gerne imod med et  

Jeg ville skrive et par ord om hvad hun betyder for dig/jer

Sådan noget med tak fordi du altid er der for os og altid kan regne med dig - det betyder alverden for os

Anmeld

2. februar 2013

Karina84

Prøver lige at oppe

Anmeld

2. februar 2013

Tullepoder

Karina84 skriver:

Hej piger

Jeg brugte teksten fra 'merci' reklamen de er faktisk lidt søde. Du kan Google det, så kommer de frem. Mener der findes 2 tekster

Anmeld

2. februar 2013

LRJ

Jeg skrev dette i min mors kort sidste år til hendes runde fødselsdag
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.