Hjælp - jobansøgning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

271 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. februar 2013

Blirnokaldrigfru

Hej alle

Sagen er den, at drømmestillingen er kommet i nærhed af hvor jeg bor og jeg MÅ BARE HAVE DET JOB!!!! Jeg er jo derfor nød til at skrive den BEDSTE ansøgning, da der jo nok er 200 andre der søger stillingen!

Jeg tænker derfor, om der er nogen der har lyst til at vise deres bedste ansøgning, så jeg måske kan se hvordan i har stillet det op og hvordan jeres sprog har været? eller om en evt gider læse min og komme med kritik??

håber nogen kan hjælpe!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

mth1987

Frk P. skriver:

Hej alle

Sagen er den, at drømmestillingen er kommet i nærhed af hvor jeg bor og jeg MÅ BARE HAVE DET JOB!!!! Jeg er jo derfor nød til at skrive den BEDSTE ansøgning, da der jo nok er 200 andre der søger stillingen!

Jeg tænker derfor, om der er nogen der har lyst til at vise deres bedste ansøgning, så jeg måske kan se hvordan i har stillet det op og hvordan jeres sprog har været? eller om en evt gider læse min og komme med kritik??

håber nogen kan hjælpe!!

Jeg har søgt forgæves i snart to år så hjælper nok ikk med mine ansøgninger jeg har endda haft hyret en til at opstille den ordentligt og bruge de rigtige ord men nej heller ikk.

men jeg håber da på du får den

og vil da også godt læse din ansøgning igennem hvis det er

Anmeld

1. februar 2013

FrkDitte

Frk P. skriver:

Hej alle

håber nogen kan hjælpe!!

Hejsa,

Jeg har en ansøgning du gerne må se.. det er godt nok til en elevplads som lægesekretær.. men det gør vel ikke noget.. Jeg blev tilbudt 2 elevpladser på den ansøgning. så et eller andet godt er der nok ved den

D.

Anmeld

1. februar 2013

Blirnokaldrigfru

mth1987 skriver:

Jeg har søgt forgæves i snart to år så hjælper nok ikk med mine ansøgninger jeg har endda haft hyret en til at opstille den ordentligt og bruge de rigtige ord men nej heller ikk.

men jeg håber da på du får den

og vil da også godt læse din ansøgning igennem hvis det er

Ih men der er også bare såååå mange der søger alle steder, så tror desværre også mine chancer er små du må meget gerne læse, tak jeg sender den lige i en pb

Anmeld

1. februar 2013

Blirnokaldrigfru

FrkDitte skriver:

Hejsa,

Jeg har en ansøgning du gerne må se.. det er godt nok til en elevplads som lægesekretær.. men det gør vel ikke noget.. Jeg blev tilbudt 2 elevpladser på den ansøgning. så et eller andet godt er der nok ved den

D.

Hvor vildt - det er præcist det job jeg vil søge!! så din er nok ganske nyttig!! hvor er/var du elev?

Anmeld

1. februar 2013

FrkDitte

Frk P. skriver:

Hvor vildt - det er præcist det job jeg vil søge!! så din er nok ganske nyttig!! hvor er/var du elev?

Jeg var elev på Bispebjerg, fik også tilbudt på Herlev. Belv færdiguddannet i juli sidste år. Arbejder nu på Bispebjerg.

Elsker mit job.. 

Hvor vil du søge henne?

D.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.