Hvad skal jeres børn være til fastelavn? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2013

Pige2009

MF<3 skriver:

Hvad skal jeres børn være til fastelavn? 

Jeg er simpelthen på bar bund, jeg ved slet ikke hvad Melina skal være til fastelavn. Sidste år var hun et jordbær. 

Nogle gode ideer? 

Hvad med bi eller jordbær? Laura på 3 år skal være Askepot

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

Nettemor

Sebastian skal vær Lille Peter edderkop

Anmeld

1. februar 2013

Lullaby

Yazmin skal være pingvin og Izabella ræv. I Yazmins børnehave er temaet jul på kong vinters slot og i Izabellas klasse var det dyr i skoven  Begge kostumer købt på ebay og kostede omkring 100 kr pr stk

Anmeld

1. februar 2013

(august)

Hjemmesyede pindsvin og de er bare kære 

Anmeld

1. februar 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Theo snart 2 år skal være klovn og theis snart 5 år skal være spiderman eller cowboy han kan ikke helt bestemme sig

Anmeld

1. februar 2013

Leneur

Silje på 3 år, skal være en langhåret sort hund med lange lodne grå ører og hale. Fandt en hættetrøje i h&m og tror jeg syr en nederdel og en vest ud af det vamsede stof og så skal der også sys et kødben, der skal sættes på et sted, så der ikke er nogen der tror hun er en kat.
Jeg er overhovedet ikke kreativ men pigebarnet VIL være sort hund og sådan et kostume kunne jeg ikke opdrive, så må jeg jo gøre det selv.

Anmeld

1. februar 2013

Mother-love

MF<3 skriver:

Ja, jeg synes også det er begrænset når de er små. 

Jeg synes det er for dårligt. For de små har da ligeså meget lov til at kunne være alt muligt som alle andre

Anmeld

1. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea ska holde fastelavn i børnehaven på fredag, og hun har bestemt at hun vil være klokkeblomst. Kostumet har hun købt for sine julegave penge, også ska jeg prøve om jeg ka sy et par fine sko til hende, for det mener hun nemlig godt at mor her ka finde ud! Vh stine

Anmeld

1. februar 2013

Monski

RGN skriver:

Loke skal være Postmand Per.

Arghhh hvor sejt!!!!
Hvor har du fundet det?

Jeg er meget "anti-normalt-klæd-ud-tøj" haha
Men synes også det er synd for Anthon hvis han ikke skal være noget han selv vil .. Og han ELSKER postmand Per

Anmeld

5. februar 2013

RGN

Profilbillede for RGN
Monski skriver:

Arghhh hvor sejt!!!!
Hvor har du fundet det?

Jeg er meget "anti-normalt-klæd-ud-tøj" haha
Men synes også det er synd for Anthon hvis han ikke skal være noget han selv vil .. Og han ELSKER postmand Per

Det er desværre noget min svogers forældre har fundet i England.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.