Jeg har brug for luft!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. februar 2013

Anonym trådstarter

Min kærestes far er alkoholiker. Der er altid problemer med ham. Min kæreste går og har ondt i maven over ham. Vi skal holde dåb inden længe og vi er begge nervøse for hvilket tilstand han dukker op i? Og kommer han overhovedet? Inderst inde håber vi han bliver væk! Vi kan snart ikke mere. Er så ked af det!  Tak fordi du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

Satans

Anonym skriver:

Min kærestes far er alkoholiker. Der er altid problemer med ham. Min kæreste går og har ondt i maven over ham. Vi skal holde dåb inden længe og vi er begge nervøse for hvilket tilstand han dukker op i? Og kommer han overhovedet? Inderst inde håber vi han bliver væk! Vi kan snart ikke mere. Er så ked af det!  Tak fordi du læste med

Det lyder heller ikke rart at i lige frem skal gå og have det skidt over ham

Anmeld

1. februar 2013

Lusi

Anonym skriver:

Kender det selv alt for godt, så ved hvordan i har det..
Bed ham om at gå igen, hvis han kommer i fuld tilstand!
Dét skal i på ingen måde have dårlig samvittighed over. Det er hans valg og hvis han kommer fuld, viser han jo bare han intet respekt har for jer. Så ved at bede ham pænt om at gå igen, viser I at i har respekt for jer selv

Anmeld

1. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes faktisk godt at i ka sige til han, at hvis han vælger at kommer, forventer i at han er ædru og ik drikker til festen. 

Det har vi før gjort i vores familie, hvor vi også har en alkoholiker. Så ka personen selv vælge om de kommer eller ik, så er spillereglerne ligesom lagt åbent ud.

Bare sige til ham, at det vil betyde meget for jer at han kommer og fejre sit barnebarn, men at lige den dag, vil i ha fred, så vil ha drikke, ska han ik komme! Vh stine

Anmeld

1. februar 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Syntes faktisk godt at i ka sige til han, at hvis han vælger at kommer, forventer i at han er ædru og ik drikker til festen. 

Det har vi før gjort i vores familie, hvor vi også har en alkoholiker. Så ka personen selv vælge om de kommer eller ik, så er spillereglerne ligesom lagt åbent ud.

Bare sige til ham, at det vil betyde meget for jer at han kommer og fejre sit barnebarn, men at lige den dag, vil i ha fred, så vil ha drikke, ska han ik komme! Vh stine

Det har vi sagt. Han er lige blevet smidt ud af sin kæreste for jeg ved ikke hvilken gang! Sidst fik han tæsk af hende og stod pludselig her hos os midt om natten. (Han sov på sofaen) Ikke med min gode vilje!!

Nu har han tæsket kæresten og hun har smidt ham ud. Så hun har lige ringet og sagt at hun altså ikke kommer til dåben.

Jeg har så ondt af min kæreste men er også rigtig ked af det indeni for det er mine børns farfar!

Anmeld

1. februar 2013

mth1987

Anonym skriver:

Har absolut intet kendskab til det, men kan din kæreste ikke tage en snak med ham og sige at han lige må tage en slapper den dag (ved godt han nok ikk kommer ædru), for ellers vil i ikke ha ham der og så sig at det måske er sidste chance hvis han vil med til familie begivenheder igen.

ved godt der ikk er noget der er bare lige til med sådan et problem og kan sagtens forstå din frustration. Må være så svært når det en forældre. Men måske bliver man bare nødt til at stille et ultimatum??

jeg ville hvert fald ikk ha mit barn sku være i nærheden af en alkoholiker (hårdt sagt)

enska du hvert fald ha og så håber jeg i får en skøn dag

Anmeld

1. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Det har vi sagt. Han er lige blevet smidt ud af sin kæreste for jeg ved ikke hvilken gang! Sidst fik han tæsk af hende og stod pludselig her hos os midt om natten. (Han sov på sofaen) Ikke med min gode vilje!!

Nu har han tæsket kæresten og hun har smidt ham ud. Så hun har lige ringet og sagt at hun altså ikke kommer til dåben.

Jeg har så ondt af min kæreste men er også rigtig ked af det indeni for det er mine børns farfar!

Puha ja så er det godt nok heller ik nemt!! Det bedste ville nærmest være at sige at han slet ik sku komme! Især hvis i tror han alligevel bare laver ballade!! Jeg håber at i ender med at få en rigtig god dag!!  Vh stine

Anmeld

1. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg ved slet ikke hvad vi tror. Men min kæreste har jo prøvet at snakke med ham MANGE gange!!! Han håber jo altid på hans far bliver "klogere" MEN nej!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.