Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Nogen der ved noget om pasning indtil min dreng får plads, evt bare 1 gang om ugen eller sådan noget.Jeg har fået vuggestue plads fra den 1 juni og skal selv starte speciale den 13 marts, vil godt være lidt flexibel indtil da. Da vi kom ind på trods af at vi stod nummer 39 på venteliste og det er 1 prio, men en dag i ugen eller lignende kunne være rar at have indtil han skal køres ind...!! Nogen der kender lidt til det, eller skal jeg fritte dem på kommunen.. ? Hav en vidunderlig Weekend.. !Dorte og Willy
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dola skriver: Hej Nogen der ved noget om pasning indtil min dreng får plads, evt bare 1 gang om ugen eller sådan noget.Jeg har fået vuggestue plads fra den 1 juni og skal selv starte speciale den 13 marts, vil godt være lidt flexibel indtil da. Da vi kom ind på trods af at vi stod nummer 39 på venteliste og det er 1 prio, men en dag i ugen eller lignende kunne være rar at have indtil han skal køres ind...!! Nogen der kender lidt til det, eller skal jeg fritte dem på kommunen.. ? Hav en vidunderlig Weekend.. !Dorte og Willy
Er ikke helt med på om du mener at du vil ha han skal passes en gang om ugen i den vuggestue han skal gå i?? Hvis det er det du mener så tror jeg helt sikkert ikke det kommer til At ske
Jeg stod i maj sidste år men samme problem da jeg røg i aktivering havde søgt om plads fra 1.maj men havde de havde kun en fra 1. August, og da jeg startede i aktivering på første dagen ringede jeg og brokkede mig til kommunen og sagde jeg ikk kinne møde til aktivering hvis jeg ikk havde plads og vupti så havde jeg plads dagen efteR. Men ved ikk om det kan lade sig gør hvor du bor
PernilleogLouis skriver: Er ikke helt med på om du mener at du vil ha han skal passes en gang om ugen i den vuggestue han skal gå i?? Hvis det er det du mener så tror jeg helt sikkert ikke det kommer til At ske
Det var lidt det jeg håbede på enten det eller hos en anden dagpleje eller legestue eller lignende... Men tak for svar..!
Lone H. skriver: Jeg stod i maj sidste år men samme problem da jeg røg i aktivering havde søgt om plads fra 1.maj men havde de havde kun en fra 1. August, og da jeg startede i aktivering på første dagen ringede jeg og brokkede mig til kommunen og sagde jeg ikk kinne møde til aktivering hvis jeg ikk havde plads og vupti så havde jeg plads dagen efteR. Men ved ikk om det kan lade sig gør hvor du bor
Men var det så i selv samme børnehave som han/hun var kommetind på de rykkede dig frem?? Vil bare prøve at hører kommunen så, de svare bare tit i øst når man spørger i vest..
dola skriver: Men var det så i selv samme børnehave som han/hun var kommetind på de rykkede dig frem?? Vil bare prøve at hører kommunen så, de svare bare tit i øst når man spørger i vest..
Ja
dola skriver: Det var lidt det jeg håbede på enten det eller hos en anden dagpleje eller legestue eller lignende... Men tak for svar..!
Tror heller ik at der ville være nogen vuggestuer som siger ja til at tag barnet en dag om ugen - det ville jo heller ik kunne lade sig gøre uden en indkøring af barnet. Jeg ville nok selv prøve at lede efter en privat barnepige.
Hvis du havde boet i nærheden, skulle din søn have været velkommen til at komme og lege med min Adam en dag om ugen
Jeg håber, du finder en løsning
PT skriver: Hvis du havde boet i nærheden, skulle din søn have været velkommen til at komme og lege med min Adam en dag om ugen Jeg håber, du finder en løsning
He he tak hvor er du sød..
PernilleogLouis skriver: Tror heller ik at der ville være nogen vuggestuer som siger ja til at tag barnet en dag om ugen - det ville jo heller ik kunne lade sig gøre uden en indkøring af barnet. Jeg ville nok selv prøve at lede efter en privat barnepige.
Tænkte heller ikke en hel dag måske men sådan næsten... måske bare en laaaaaaaaang indkøring over et par måneder... men løsningen er nok ferie hos bedste en uge ind i mellem og så skrive hver dag når han sover som lige nu...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128