mab skriver:
Hej så har jeg været til samtale, igen igen igen igen igen :-)
og de har nu ombestemt sig, igen igen igen igen igen :-)
Derfor skal jeg ikke igang på næsespray idag, da de ikke kan se om min ægløsning har været der eller ej, derfor skal jeg nu skifte over til kort produkol.
Jeg blev lidt overrasket og havde en masse spørgsmål, da jeg kun er bekendt med den korte - så jeg glemte helt at spørge om mine andre spørgsmål :-) men så er det jo skønt at i er her!! 

Hvor mange dage kører man ca. på gonal f?
og havde nogen af jer andre også fået af vide at i bare skal have halv dosis af det "normale", da i har så mange æg? og hvordan gik det? :-)
Håber i svare trods min lange roman :-) skøøøøn weekend til alle jer skønne kvinder!
Jeg kender kun til lang protokol, men vil da skyde på du skal have Gonal-F i lige så lang tid som hvis du var på lang protokol, så dvs ca. 10-14 dage mener jeg man siger.
Mht mængden, er jeg en af dem der ikke får særlig meget i dosis. I sidste forsøg fik jeg 112,5 enhed hver aften indtil ÆU, og der havde jeg 13 æg på 17-22 mm.
Denne gang har de valgt at jeg kun skal have 75 enheder de første tre dage og derefter 112,5 enhed frem til ÆU, for at lave lidt færre æg, da jeg havde mange smerter i maven efter ÆU sidste gang
Anmeld