Rundt på gulvet og har (måske) taget for meget næsespray

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. februar 2013

**Ønskebabyen

Hej piger

Sagen er den at jeg indtil i dag har skulle tage næsespray 3 gange dagligt - klokken 06.00, kl 14.00 og kl. 22.00.

Jeg var SÅ træt i går aftes at jeg gik i seng, men havde sat min alarm til kl. 22.00 så jeg kunne tage min næsespray og gå i seng igen.

Der sker så det at jeg "kommer til mig selv" kl. 22.58 ved at min vækkeur kimer, og jeg er helt forvirret!
Jeg aner simpelthen ikke om jeg, i søvne, har taget næsesprayen kl. 22 da mit ur har ringet første gang.

En ting er ihvertfald sikker og det er at jeg overhovedet intet kan huske, og at jeg har "snoozet" vækkeuret i søvne i en hel time.
Jeg tager derfor næsesprayen kl. 22.58 men kan ikke lade være at spekulere på om jeg egentlig allerede har taget den.

Kan det skade hvis jeg er kommet til at tage den to gange med en times mellemrum igår?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

Benjamins'mor

Altså jeg har ikke forstand på det, MEN, jeg vil mene at der ikke burde ske noget ved at man kommer til det en enkelt gang.

Men hvis du stadig er i tvivl ville jeg ringe til klinikken (hvis du er igang på sådan en)

Anmeld

1. februar 2013

**Ønskebabyen

Benjamins'mor skriver:

Altså jeg har ikke forstand på det, MEN, jeg vil mene at der ikke burde ske noget ved at man kommer til det en enkelt gang.

Men hvis du stadig er i tvivl ville jeg ringe til klinikken (hvis du er igang på sådan en)

Er tilknyttet en klinik, men deres telefontid er ovre. Og jeg har ikke haft mulighed for at kontakte dem før nu, hvor det jo så ikke kan lade sig gøre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.