Tidlig test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. februar 2013

Anonym trådstarter

Er der nogen der har testet positiv så tidligt som 3+1

Man bliver jo idiot af at vente og vente og vente...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

Benjamins'mor

Har hørt om nogen der har prøvet det, men tror man får et mere præcist svar hvis man venter.

Jeg kunne først teste positivt 5+5 denne gang.

Anmeld

1. februar 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Ork ja, vi er rigtig mange, der har testet svagt positiv før tid, men der er lige så mange, der først ser 2 streger 4+0 eller senere.
Jeg har flere gange set 2 streger fra 3+2, og jeg synes personligt, at det er rarest at følge udviklingen, også selvom det viser sig at være en bio, så har jeg bare glædet mig over, at vores fertilitet er til den gode side.

Anmeld

1. februar 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Ork ja, vi er rigtig mange, der har testet svagt positiv før tid, men der er lige så mange, der først ser 2 streger 4+0 eller senere.
Jeg har flere gange set 2 streger fra 3+2, og jeg synes personligt, at det er rarest at følge udviklingen, også selvom det viser sig at være en bio, så har jeg bare glædet mig over, at vores fertilitet er til den gode side.

Så er det afgjort. Tester imorgen tidlig. Kan simpelthen ikke holde det ud. Har du erfaring med billige men stadig pålidelige tests? Gider næsten ikke købe de dyre, hvis jeg skal teste igen senere. 

Hold nu kæft hvor er det spændende...

Anmeld

1. februar 2013

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Så er det afgjort. Tester imorgen tidlig. Kan simpelthen ikke holde det ud. Har du erfaring med billige men stadig pålidelige tests? Gider næsten ikke købe de dyre, hvis jeg skal teste igen senere. 

Hold nu kæft hvor er det spændende...

Jeg testede med en billig fra super Best i onsdags, og der kom to fine streger. Fik det også bekræftet ved lægen samme dag.

Anmeld

1. februar 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Jeg testede med en billig fra super Best i onsdags, og der kom to fine streger. Fik det også bekræftet ved lægen samme dag.

Og du var 5+5? 

og tillykke i øvrigt :-)

Anmeld

1. februar 2013

Hailiesmom11

Benjamins'mor skriver:

Tillykke.. Hvornår har du termin har nemlig selv termin til september

Anmeld

1. februar 2013

Hailiesmom11

Anonym skriver:

Jeg testede svagt positiv omkring 3+6 sidste graviditet, denne gang testede jeg positiv 4+0

Anmeld

1. februar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

jeg testede positiv da jeg var 3+2 men den var MEGET utydelig... Så vent et par dage, så er den lidt mere sikker

Anmeld

1. februar 2013

Muhmi

Benjamins'mor skriver:

Hallo... Det har du da ikke annonceret? Eller har jeg ikke set den tråd? 

Men tillykke!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.