Kigger dybt ind i mine øjne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. februar 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg hader det blik min søn giver mig når jeg skal aflevere ham i vuggestuen. Føler jeg skuffer ham næsten hver gang. Jeg ville ønske st han kunne snakke så jeg kan forstå ham lidt bedre. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

B&J

kender det utryk fra daniel var lille pyhh hvor er det hårdt.

men kan sende dig en kæmpe krammer og en dag skal det nok blive bedre det er det med daniel også 100%

Anmeld

1. februar 2013

MorDk

Åhh det er bare så hårdt! Kender følelsen... ♥ kram herfra!!

Anmeld

1. februar 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
B&J skriver:

kender det utryk fra daniel var lille pyhh hvor er det hårdt.

men kan sende dig en kæmpe krammer og en dag skal det nok blive bedre det er det med daniel også 100%

Ja nogen dage er bedre men idag var det virkelig slem. Han fulgte mig helt ud med de sorte dådyr øjne  Tak for krammet

Anmeld

1. februar 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
MorDk skriver:

Åhh det er bare så hårdt! Kender følelsen... ♥ kram herfra!!

Anmeld

1. februar 2013

B&J

Aisha skriver:

Ja nogen dage er bedre men idag var det virkelig slem. Han fulgte mig helt ud med de sorte dådyr øjne  Tak for krammet

åhhhh det er bare så hårdt puhhh, men håber den lille fyr får en vidunderlig dag  og du også får en god dag

Anmeld

1. februar 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
B&J skriver:

åhhhh det er bare så hårdt puhhh, men håber den lille fyr får en vidunderlig dag  og du også får en god dag

Tak og ilm

Anmeld

1. februar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Aisha skriver:

Jeg hader det blik min søn giver mig når jeg skal aflevere ham i vuggestuen. Føler jeg skuffer ham næsten hver gang. Jeg ville ønske st han kunne snakke så jeg kan forstå ham lidt bedre. 

min datter gjorde også pludselig det, da hun var i den alder. Jeg tror, det er meget normalt, og jeg er sikker på, han ikke føler sig negligeret, søde 

Anmeld

1. februar 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
PT skriver:

min datter gjorde også pludselig det, da hun var i den alder. Jeg tror, det er meget normalt, og jeg er sikker på, han ikke føler sig negligeret, søde 

Nej vel ? Glæder mig til han har lidt sprog så han kan fortælle mig hvorfor han kigger sådan på mig når jeg aflevere. Har aller mest lyst til at tage ham hjem igen når han kigger sådan men jeg skal også nå ogslappe af inden jeg skal på arbejde. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.