Scanning og ægblære

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. februar 2013

ditski

Godmorgen.
Jeg har været til mit første tjek på klinikken og i scanningen så hun disse ægblære. Hun fortalte en masse men har glemt halvdelen, man er jo så spændt og koncentreret så det var ikke alt der hang ved.
Men håber nogen her kan hjælpe, ved i hvad ægblære er og er de gode eller dårlige at have?

Hvad er jeres erfaring med skyldning af æggeleder? Gør det ondt eller?

God dag alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

Nessie

Ægblærerne er såmænd bare dem der indeholder æggene, også kaldet follikler, så jo, de er bestemt gode at have

Jeg kender ikke noget til skylning af æggeledere, men håber at andre kan hjælpe dig

Anmeld

1. februar 2013

pcoramt

ditski skriver:

Godmorgen.
Jeg har været til mit første tjek på klinikken og i scanningen så hun disse ægblære. Hun fortalte en masse men har glemt halvdelen, man er jo så spændt og koncentreret så det var ikke alt der hang ved.
Men håber nogen her kan hjælpe, ved i hvad ægblære er og er de gode eller dårlige at have?

Hvad er jeres erfaring med skyldning af æggeleder? Gør det ondt eller?

God dag alle

Hvis der er for mange små, så er det sygdommen der kaldes pcos.. Mener det er hvis der er mere end 10 i alt

Anmeld

1. februar 2013

ditski

Ahh okay, jeg havde to store på hver side men dejligt at hører det er postitivt. Har endo så orker ikke flere sygdomme der går mig i mod

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.