Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej ..
Min veninde og hendes kæreste kommer og spiser i aften, men jeg er stadig helt blank for hvad vi skal spise.. Har i nogle gode idéer ? De vil blive taget imod med
Det må gerne være nemt da vi er halv sent hjemme til at lave det ..
Janie
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
W&M <3 skriver: Hej .. Min veninde og hendes kæreste kommer og spiser i aften, men jeg er stadig helt blank for hvad vi skal spise.. Har i nogle gode idéer ? De vil blive taget imod med Det må gerne være nemt da vi er halv sent hjemme til at lave det .. Janie
Holbæktrunten skriver: Kylling eller koteletter i fad
Kylling eller koteletter i fad
Ja det var en god idé
Kylling med pesto og bacon, rodfrugter i ovn og ymerdressing
spinat/kylling lasagne
tærte
Lassange, med hvidløgsbrød og salat.
En steg i ovnen, med kartofler og salat.
Gammeldags kyllingesteg i ovnen, med ris og salat. Vh stine
mth1987 skriver: Kylling med pesto og bacon, rodfrugter i ovn og ymerdressing spinat/kylling lasagne tærte
Det med kyllingen og rodfrugter MUMS den hepper jeg goså på
mørbradgryde den kunne du lave noget tid i forvejen, så den står og simre og bliver super mør
Uhm det lyder også super lækkert ..
Dejligt med lidt hjælp når man er på bar bund..
StineW79 skriver: Lassange, med hvidløgsbrød og salat. En steg i ovnen, med kartofler og salat. Gammeldags kyllingesteg i ovnen, med ris og salat. Vh stine
Ja det er også gode idéer..
LilleLene skriver: mørbradgryde den kunne du lave noget tid i forvejen, så den står og simre og bliver super mør
Det er vi nok desværre for sent hjemme til, da vi også har 4 børn der skal spise med .. Men ja det er nu også rigtig lækkert.. Vil jeg skrive bag øret til en anden dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128