forkortelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. februar 2013

Anitta-sofie

Ok nu har jeg læst en del indlæg herinde.. og daaaamn i er glade for forkortelser :-) æu og æo har jeg gættet mig til men resten hold da op. er der ikke lige en venlig sjæl der vil forklare dem for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

jydeinden

Anitta-sofie skriver:

Ok nu har jeg læst en del indlæg herinde.. og daaaamn i er glade for forkortelser :-) æu og æo har jeg gættet mig til men resten hold da op. er der ikke lige en venlig sjæl der vil forklare dem for mig

inde i ordet er frit kan du finde en liste med hvad de forskellige forkortelser betyder, om de to der er der ved jeg dog ikke   men mener æu står på æg udtagning, vil være mit gæt.. hvis dette ikke er sandt kan en af de andre piger nok rette mig

Anmeld

1. februar 2013

**Ønskebabyen

Anitta-sofie skriver:

Tror det ville være en rigtig god ide, hvis du skrev dem ned herinde, dem du gerne vil have en forklaring på

Anmeld

1. februar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anitta-sofie skriver:

https://www.baby.dk/debat/109509pi1/ordet-er-frit/l iste-over-forkortelser-der-bruges-paa-baby-dk.aspx

Her er alle (de fleste) forkortelser måske det hjalp

Anmeld

1. februar 2013

Anitta-sofie

Olivia's Moar skriver:

https://www.baby.dk/debat/109509pi1/ordet-er-frit/l iste-over-forkortelser-der-bruges-paa-baby-dk.aspx

Her er alle (de fleste) forkortelser måske det hjalp

ok tak det hjalp en del. Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.