Drenge og bryster ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.512 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. januar 2013

simone_jacobsen

Har en lille dreng på 14 dage og har i dag bemærket, at han har små 'knuder' i brysterne - tænker at det er mælkekirtler?! - men 'knuden' i hans højre bryst er en del større end den i det venstre bryst.. Har dette nogen betydning for noget??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Alle babyer ka få heksemælk i brysterne. Men ved ik om det giver knuder. Ville lige få ham tjekket hvis det var mig. Vh stine

Anmeld

1. februar 2013

Bak

simone_jacobsen skriver:

Har en lille dreng på 14 dage og har i dag bemærket, at han har små 'knuder' i brysterne - tænker at det er mælkekirtler?! - men 'knuden' i hans højre bryst er en del større end den i det venstre bryst.. Har dette nogen betydning for noget??

Det er fuldstændig normalt Du behøver ikke at få ham tjekket. De kan godt være der i flere uger. Det er fordi han får nogle af dine hormoner gennem mælken, så hans kirtler bliver en smule hævede og knudrede Men hvis du er i tvivl kan du jo altid spørge sundhedsplejersken

Anmeld

1. februar 2013

Bak

simone_jacobsen skriver:

Og sideforskel er også normalt og har ingen betydning.

Anmeld

1. februar 2013

Holbæktrunten

anbiku skriver:

Det er fuldstændig normalt Du behøver ikke at få ham tjekket. De kan godt være der i flere uger. Det er fordi han får nogle af dine hormoner gennem mælken, så hans kirtler bliver en smule hævede og knudrede Men hvis du er i tvivl kan du jo altid spørge sundhedsplejersken

Noah havde så meget mælk at det begyndte at løbe når han blev sur. Kunne fandme ikke forstå det første gang, han havde lig været i bad, var blevet tørret og havde fået body på - og pludselig var lortet vådt foran???

Tog liiiige et øjeblik at regne dén ud

Anmeld

1. februar 2013

Bak

Holbæktrunten skriver:

Noah havde så meget mælk at det begyndte at løbe når han blev sur. Kunne fandme ikke forstå det første gang, han havde lig været i bad, var blevet tørret og havde fået body på - og pludselig var lortet vådt foran???

Tog liiiige et øjeblik at regne dén ud

Haha, hvor skægt Her havde hun bare lidt hævede/knudrede bryster. Ingen heksemælk

Anmeld

1. februar 2013

Clisolka

anbiku skriver:

Det skete også med min datter da hun var nyfødt. Jeg kan huske jeg spurgte min SP, men det var ganske normalt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.