Mælk i brysterne uden nogensinde at have været gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. januar 2013

Puttemor86

Hejsa...

Nu er der i noget tid kommet noget mælke-lignende ud af mine bryster, men er ikke gravid, og har aldrig været det...

Er der andre der har prøvet det?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Kakao

Ja jeg har prøvet det engang.. Vildt sært :/ men det var pga. noget medicin jeg fik, så jeg skiftede til et andet mærke.

Eller hvis du er i hormonbehandling, kan det måske være det?

Anmeld

2. februar 2013

Puttemor86

Ja, synes også at det er meget mærkeligt...

Jeg får kun metformin (for pcos) og eltroxin (for stofskiftet), og er ikke begyndt i hormonbehandling endnu... Regner med at jeg skal i hormonbehandling om ca 2 uger...

Nu er det blevet "så meget" at jeg kan sprøjte en stråle...

Tænker meget på det, fordi det føles så mærkeligt... Min mand siger at det bare er fordi jeg er total klar til børn, men synes bare at det lyder lidt voldsomt at det skulle være derfor...

Blev dit ved i en længere periode?

Knus Puttemor...

Anmeld

2. februar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jep

har aldrig været i behandling for barnløshed på den måde heller...

Mine begyndte at danne mælk da jeg i en lang periode konstant var bekymret for at være gravid... Pludselig en morgen i badet begyndte det bare at dryppe ud... var rigtig ubehageligt først da jeg altid har haft følelsesløse bryster og nu kom der pludselig forbindelse til dem...

Anmeld

3. februar 2013

Bondo

Det kunne godt tyde på, at du har forhøjet prolaktin (det hormon der gør, at der dannes mælk). Jeg ville nok lige tage en snak med lægen om det. For højt prolaktin kan nemlig bevirke, at det kan være svært at blive gravid. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.