Børnefødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. januar 2013

mth1987

Hej derude

jeg ville gerne holde en børnefødselsdag for venner og familie med børn. Og så havde vi tænkt at leje hoppeborg og slush ICE maskine.

det ska lige siges vores datter bliver 3 år og derfor ville vi gerne fejre det lidt anderledes. Der vil være børn i alderen o-8 år.

jeg havde jo så tænkt mig at bedsteforældre ikk skulle med til denne dag da børnene nok alligevel ikk ville ænse dem, og så ville jeg hellere holde alm fødselsdag for hver vores side af familien. Men så ville vores søskende jo sku komme to gange. Og det bliver for sørgeligt hvis det kun er bedsterne der kommer (3 personer)

har i nogen forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

mth1987

Slet ingen 

Anmeld

31. januar 2013

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
mth1987 skriver:

Hej derude

jeg ville gerne holde en børnefødselsdag for venner og familie med børn. Og så havde vi tænkt at leje hoppeborg og slush ICE maskine.

det ska lige siges vores datter bliver 3 år og derfor ville vi gerne fejre det lidt anderledes. Der vil være børn i alderen o-8 år.

jeg havde jo så tænkt mig at bedsteforældre ikk skulle med til denne dag da børnene nok alligevel ikk ville ænse dem, og så ville jeg hellere holde alm fødselsdag for hver vores side af familien. Men så ville vores søskende jo sku komme to gange. Og det bliver for sørgeligt hvis det kun er bedsterne der kommer (3 personer)

har i nogen forslag?

Jeg ville helt klart invitere bedsterne sammen med børnene,de elsker da at se alle børnene sammen og at se dem lege. 

Anmeld

31. januar 2013

Karina84

Tror jeg havde inviteret dem med til dagen med hoppeborg og det hele 

Er sikker paa at de vil nyde at se deres børnebørn have det rigtig sjovt, og de skal nok faa en krammer eller to alligevel, naar der lige skal holdes en lille pause 

Anmeld

31. januar 2013

Nettemor

2skønnebørn skriver:

Jeg ville helt klart invitere bedsterne sammen med børnene,de elsker da at se alle børnene sammen og at se dem lege. 

Enig

Vi elskede da når vores bedsteforældre var der. Og det bedste var da hvis man kunne lokke én af dem med i hoppeborgen (er vokset op med at have hoppeborge

Anmeld

31. januar 2013

mth1987

Tak for svar... Er bare så meget i tvivl, jeg syntes bare hurtigt det bliver for upersonligt. Jeg er mere til små selskaber hvor der er tid til alle og vil føle at det ville være "spild" af tid for bedsterne (har en times kørsel hver vej) fordi at der ville være så mange børn og det jo ikk kun børnebørn der er der.... Hmm ved det sgu ikk helt 

Anmeld

31. januar 2013

Pikku Myy

mth1987 skriver:

Tak for svar... Er bare så meget i tvivl, jeg syntes bare hurtigt det bliver for upersonligt. Jeg er mere til små selskaber hvor der er tid til alle og vil føle at det ville være "spild" af tid for bedsterne (har en times kørsel hver vej) fordi at der ville være så mange børn og det jo ikk kun børnebørn der er der.... Hmm ved det sgu ikk helt 

Spørg dem

Anmeld

31. januar 2013

mth1987

Pikku Myy skriver:

Spørg dem

Det havde jeg også planer om men ville også lige høre om der var nogen der havde en go ide her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.