Rod i p-piller ( stoppede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. januar 2013

Anonym trådstarter

Er anonym, da jeg ikke ved om der er nogle venner/veninder der bruger siden.

Jeg har glemt alt for mange p-piller i denne mdr ( 3-4 piller pr gang). Og jeg er nu stoppet i 5 dage og tror så min mens kommer og jeg så kan starte på en ny periode, men jeg er så uerfaring med det, da jeg altid husker mine ppiller, men har et håb om en lille baby snart, så har ikke tænkt på ppiller.

Hvad skal jeg gøre? stoppe helt? vente de 5 dage og så begynde på en ny periode, men hvad hvis jeg ikke får min mens i de 5 dage? ( have mens den 11 sidst - dog kun i få dage (brunt ulækkert slim, ingen blod) det var dog pga blærebetændelse.

Jeg søger råd (-: håber i kan hjælpe mig.  kommer jo til at ødelægge min Cyklus helt vild, og hvornår ved jeg så hvornår jeg har ÆL igen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg har glemt alt for mange p-piller i denne mdr ( 3-4 piller pr gang). Og jeg er nu stoppet i 5 dage og tror så min mens kommer og jeg så kan starte på en ny periode, men jeg er så uerfaring med det, da jeg altid husker mine ppiller, men har et håb om en lille baby snart, så har ikke tænkt på ppiller.

Hvad skal jeg gøre? stoppe helt? vente de 5 dage og så begynde på en ny periode, men hvad hvis jeg ikke får min mens i de 5 dage? ( have mens den 11 sidst - dog kun i få dage (brunt ulækkert slim, ingen blod) det var dog pga blærebetændelse.

Jeg søger råd (-: håber i kan hjælpe mig.  kommer jo til at ødelægge min Cyklus helt vild, og hvornår ved jeg så hvornår jeg har ÆL igen??

jeg havde nok valgt at stoppe med at tage dem, indtil mens kom og så starte forfra, og så huske at beskytte dig på andenvis imellem tiden.

du spørger hvornår du har ÆL igen?? - det har du jo ikke så længe du er på p-piller..

Anmeld

31. januar 2013

Lookingforward

Anonym skriver:

Jeg forstår ikke helt hvad det er du vil... På mig lyder det som om at du håber på at blive gravid på p-piller, eller? 

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Det gør jeg måske også.. Det ville ikke gøre mig noget hvis jeg blev gravid, dog noget ikke der er 100 % planlagt.

Søger mere råd, til hvordan jeg får det til hele til at kører igen normalt, med ppiller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.