baby model

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.363 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. januar 2013

Kay

nogle her inde hvis baby er model?

vi har fået forslået det af flere... men har ik taget det seriøst... så fik jeg en mail fra matas baby klub om en konkurance om at blive "matas nye baby" og det har jeg så sendt billed ind til...

men tænker så... om jeg virkelig skulle prøve at sende noget til et model berou... og se...

så ville høre om der er nogle her inde hvis baby er model/har været?

hvilke sted skal man vælge og sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

baby012

Vi har fået tilbudet op til flere gange.. 

Men jeg synes det er noget børnene selv skal tage stilling til om de vil.. Så bryder mig ikke om at man bruger små børn til det.. 

Men hvad andre gør med deres børn, det er op til dem så hvis i føler for det , så bare spring ud i det  

Anmeld

31. januar 2013

mth1987

Prøv star kids

min datter er dog ikke model der men har en bekendt hvis datter er

Anmeld

31. januar 2013

Kay

baby012 skriver:

Vi har fået tilbudet op til flere gange.. 

Men jeg synes det er noget børnene selv skal tage stilling til om de vil.. Så bryder mig ikke om at man bruger små børn til det.. 

Men hvad andre gør med deres børn, det er op til dem så hvis i føler for det , så bare spring ud i det  

det var heller ik folks mening jeg bad om men folks erfaringer

Anmeld

31. januar 2013

Majeha

Overvejede at sende et billede, da jeg så min mail, men læste så, man skulle kunne tage til Odense, hvis det var. Øvøv, bor i Nordsjælland, og har ikke råd til transport, ville ellers rigtig gerne have deltaget.

Men hvis du har muligheden, synes jeg da, du skal deltage. Så længe, det kun er en konkurrence om nogle billeder, og uden fast kontrakt, så ville det da være sjovt at prøve

Anmeld

31. januar 2013

Majeha

Hov, misforstod spørgsmålet. Har desværre ingen erfaring med bureau.

Anmeld

31. januar 2013

Kay

Majeha skriver:

Overvejede at sende et billede, da jeg så min mail, men læste så, man skulle kunne tage til Odense, hvis det var. Øvøv, bor i Nordsjælland, og har ikke råd til transport, ville ellers rigtig gerne have deltaget.

Men hvis du har muligheden, synes jeg da, du skal deltage. Så længe, det kun er en konkurrence om nogle billeder, og uden fast kontrakt, så ville det da være sjovt at prøve

bord også i nordsjælland men tænker at en tur til odense nok skal gå

Anmeld

31. januar 2013

Lady Marion <3

Altså jeg har altid hørt at man ikke selv skal opsøge   der er så mange fup bureauer rundt omkring ..  Jeg fik fortalt at hvis man havde den rette baby skulle model bureauene nok selv finde den ..

Anmeld

31. januar 2013

Giraffen

Kay skriver:

nogle her inde hvis baby er model?

vi har fået forslået det af flere... men har ik taget det seriøst... så fik jeg en mail fra matas baby klub om en konkurance om at blive "matas nye baby" og det har jeg så sendt billed ind til...

men tænker så... om jeg virkelig skulle prøve at sende noget til et model berou... og se...

så ville høre om der er nogle her inde hvis baby er model/har været?

hvilke sted skal man vælge og sådan

Jeg har ikke selv erfaringer, men jeg har set lidt af de der "babymodel" programmer og der kunne man se at der var ret hård konkurrence

Derfor tror jeg at det noget man skal gøre hvis man virkelig synes det er sjovt

så jeg tror motivationen (og naturligvis barnets håndtering af kamera'er osv) der er afgørende

så hvis DU synes at det ku være sjovt at prøve af så tror jeg bare man skal springe ud i det 

det ville personligt ikke være noget for mig for jeg er slet ikke klar til at modtage konstruktiv kritik på min datters vegne så vi agerer fotoprinsesse herhjemme og synes jo hun er den smukkeste i hele verden - og det har jeg ingen lyst til at få sat på prøve  

Anmeld

31. januar 2013

Kay

Giraffen skriver:

Jeg har ikke selv erfaringer, men jeg har set lidt af de der "babymodel" programmer og der kunne man se at der var ret hård konkurrence

Derfor tror jeg at det noget man skal gøre hvis man virkelig synes det er sjovt

så jeg tror motivationen (og naturligvis barnets håndtering af kamera'er osv) der er afgørende

så hvis DU synes at det ku være sjovt at prøve af så tror jeg bare man skal springe ud i det 

det ville personligt ikke være noget for mig for jeg er slet ikke klar til at modtage konstruktiv kritik på min datters vegne så vi agerer fotoprinsesse herhjemme og synes jo hun er den smukkeste i hele verden - og det har jeg ingen lyst til at få sat på prøve  

model programmer???

mener du dem fra usa med de små skønhedsdronninger???  for det er jo for vildt  

tænker bare sådan et par hygge reklamebilleder til fx hogm's tøj...  og dådan nogle ting

men ja fotoprinsesse legen er også godt brugt her hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.