OBS! Har ikke behov for nedladende, fordømmende kommentarer, så folk der har et behov for at poste sådanne kommentarer bedes undlade at svare på mit spørgsmål!
Sagen er den at min kæreste og jeg har snakket om PB et par gange, og sidste gang vi snakkede om det sagde han at det var selve planlægningen han havde svært ved, og at han ville have meget nemmere ved det hvis det kom som en overraskelse...
Derfor valgte jeg for en måneds tid siden at smide p-pillerne i smug, og hver morgen skylle dem ud i toilettet! I mellemtiden har manden så bestilt vvs-mand, og han var her så her til morgen... Nu er jeg ved at skide i bukserne ved tanken om hvis de p-piller ligger i et filter, en pumpe eller lign. et eller andet sted og ikke bliver opløst af vandet, at han finder dem, og fortæller min mand at filteret eller lign. var stoppet pga. nogle piller eller noget i den stil!
Manden skal jo ikke vide det, han vil jo have det som en overraskelse, ellers bakker han ud igen igen...
Det skal lige siges at han er 35 og jeg 33, så det er snart ved at være på høje tid!
Håber at nogen af jer herinde kan give mig lidt ro i sindet....
Anmeld