Hjælp! Har brug for svar hurtigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

901 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. januar 2013

Anonym trådstarter

OBS! Har ikke behov for nedladende, fordømmende kommentarer, så folk der har et behov for at poste sådanne kommentarer bedes undlade at svare på mit spørgsmål!

Sagen er den at min kæreste og jeg har snakket om PB et par gange, og sidste gang vi snakkede om det sagde han at det var selve planlægningen han havde svært ved, og at han ville have meget nemmere ved det hvis det kom som en overraskelse...

Derfor valgte jeg for en måneds tid siden at smide p-pillerne i smug, og hver morgen skylle dem ud i toilettet! I mellemtiden har manden så bestilt vvs-mand, og han var her så her til morgen... Nu er jeg ved at skide i bukserne ved tanken om hvis de p-piller ligger i et filter, en pumpe eller lign. et eller andet sted og ikke bliver opløst af vandet, at han finder dem, og fortæller min mand at filteret eller lign. var stoppet pga. nogle piller eller noget i den stil!
Manden skal jo ikke vide det, han vil jo have det som en overraskelse, ellers bakker han ud igen igen...

Det skal lige siges at han er 35 og jeg 33, så det er snart ved at være på høje tid!

Håber at nogen af jer herinde kan give mig lidt ro i sindet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

LilleChelle

Hvad er det du vil have ro i sindet med ?

Anmeld

31. januar 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

OBS! Har ikke behov for nedladende, fordømmende kommentarer, så folk der har et behov for at poste sådanne kommentarer bedes undlade at svare på mit spørgsmål!

Sagen er den at min kæreste og jeg har snakket om PB et par gange, og sidste gang vi snakkede om det sagde han at det var selve planlægningen han havde svært ved, og at han ville have meget nemmere ved det hvis det kom som en overraskelse...

Derfor valgte jeg for en måneds tid siden at smide p-pillerne i smug, og hver morgen skylle dem ud i toilettet! I mellemtiden har manden så bestilt vvs-mand, og han var her så her til morgen... Nu er jeg ved at skide i bukserne ved tanken om hvis de p-piller ligger i et filter, en pumpe eller lign. et eller andet sted og ikke bliver opløst af vandet, at han finder dem, og fortæller min mand at filteret eller lign. var stoppet pga. nogle piller eller noget i den stil!
Manden skal jo ikke vide det, han vil jo have det som en overraskelse, ellers bakker han ud igen igen...

Det skal lige siges at han er 35 og jeg 33, så det er snart ved at være på høje tid!

Ville da tro at de opløses af vandet ligesom de opløses i maven ..

Kigger han hver dag på at du tager din pille? For det er da åndsvage penge at bruge hvis han alligevel ikke kigger og så du bare undlader at tage den

Anmeld

31. januar 2013

FrkDitte

Anonym skriver:

Hejsa,

Jeg tror bestemt de bliver opløst.. Prøv at tage en pille og put i et glas varmt vand og se hvor hurtigt den begynder at opløses..

Jeg tror ikke der sidder et filter dernede... der skulle jo gerne komme meget større ting igennem et bittesmå p-piller 

Håber du snart kan give din kæreste en glædelig overraskelse

D.

Anmeld

31. januar 2013

Mom

Profilbillede for Mom

Hej,

Pillerne bliver opløst i vandet..

Men hvorfor smider du ikke bare pakken i skraldespanden?

Kh Mom

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Hvad er det du vil have ro i sindet med ?

Om nogen ved om p-piller opløses i vand, og om der findes et filter i vandforsyningen til huset som pillerne kan ligge i...

Anmeld

31. januar 2013

JustMe

Smid dem hellere i skraldespanden, at skylle dem ud i toilettet er at smide hormoner direkte i vandet, hvilket ikke er smart

Det med at have smidt dem i skjul, vil jeg som ønsket slet ikke kommentere på. Hvorfor ikke spørge ham direkte, om hans ønske er at du smider p-pillerne på et tidspunkt, hvor han ikke ved det? Hvis han siger nej til det, håber jeg din samvittighed leder dig til at bruge prævention igen.

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

FrkDitte skriver:

Hejsa,

Jeg tror bestemt de bliver opløst.. Prøv at tage en pille og put i et glas varmt vand og se hvor hurtigt den begynder at opløses..

Jeg tror ikke der sidder et filter dernede... der skulle jo gerne komme meget større ting igennem et bittesmå p-piller 

Håber du snart kan give din kæreste en glædelig overraskelse

D.

Tusind tak for svaret, det vil jeg prøve!
Håber jeg også, så vi kan få vores ønskebarn 

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Ville da tro at de opløses af vandet ligesom de opløses i maven ..

Kigger han hver dag på at du tager din pille? For det er da åndsvage penge at bruge hvis han alligevel ikke kigger og så du bare undlader at tage den

Nej, han kigger ikke 
Men jeg har i alle de år vi har boet sammen haft den påbegyndte pakke  stående i tandkruset på badeværelset, så han vil nok ane uråd hvis ikke den er der mere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.