Rygning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.080 visninger
16 svar
0 synes godt om
31. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej damer 

Jeg vil lige spørge Jer om noget...

Manden og jeg prøver at blive gravide med barn nr. 2, men efter vi fik Maddox er jeg desværre begyndt at ryge, og har gjort det i 3år nu...
Manden røg også før vi blev gravide med Maddox, og hans sædkvalitet fejler absolut intet, tvært imod!
Til Jer der ryger/røg - stoppede I da I påbegyndte PB, da I testede positiv, eller fortsatte I med at ryge?
Jeg vil gerne stoppe, men synes det er svært når der endnu ikke er en grund til det... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

baby012

Selvf. Er der grund til det  

det nedsætter din chance for graviditet.. Og er skadeligt for det nye lille foster i starten, og da især inden man tester positiv  

du skader dine æg med rygning.. Så der er masser af grund til at stoppe selvom man endnu ikke er gravid

desuden, har din krop i det hele taget bedst af at du stopper  

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Selvf. Er der grund til det  

det nedsætter din chance for graviditet.. Og er skadeligt for det nye lille foster i starten, og da især inden man tester positiv  

du skader dine æg med rygning.. Så der er masser af grund til at stoppe selvom man endnu ikke er gravid

desuden, har din krop i det hele taget bedst af at du stopper  

Tak, vidste slet ikke at det mindsker chancerne for graviditet, troede kun at det kunne forsage SA!
Jamen så vil jeg da klart prøve at stoppe! 

Anmeld

31. januar 2013

baby012

Anonym skriver:

Tak, vidste slet ikke at det mindsker chancerne for graviditet, troede kun at det kunne forsage SA!
Jamen så vil jeg da klart prøve at stoppe! 

Desværre kan både nicotin, alkohol, og koffein skade dine æg, ligesom det kan skade mandens sæd  

held og lykke med PB  

Anmeld

31. januar 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Hej damer 

Jeg vil lige spørge Jer om noget...

Manden og jeg prøver at blive gravide med barn nr. 2, men efter vi fik Maddox er jeg desværre begyndt at ryge, og har gjort det i 3år nu...
Manden røg også før vi blev gravide med Maddox, og hans sædkvalitet fejler absolut intet, tvært imod!
Til Jer der ryger/røg - stoppede I da I påbegyndte PB, da I testede positiv, eller fortsatte I med at ryge?
Jeg vil gerne stoppe, men synes det er svært når der endnu ikke er en grund til det... 

Ja jeg stoppede , men begyndte desværre igen

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Desværre kan både nicotin, alkohol, og koffein skade dine æg, ligesom det kan skade mandens sæd  

held og lykke med PB  

Så er min mand da et mirakel! Han både ryger, drikker øl/rødvin (gerne et par gange om ugen) og drikker kaffe nonstop!  Og hans sædkvalitet er prima, fuldstændigt uovertruffent god! 

Jeg drikker ikke kaffe, jeg bryder mig ikke om alkohol, dog kan jeg godt drikke et halvt glas rødvin i en hyggelig anledning, og rygning tror jeg godt at jeg kan lægge på hylden 

Anmeld

31. januar 2013

baby012

Anonym skriver:

Så er min mand da et mirakel! Han både ryger, drikker øl/rødvin (gerne et par gange om ugen) og drikker kaffe nonstop!  Og hans sædkvalitet er prima, fuldstændigt uovertruffent god! 

Jeg drikker ikke kaffe, jeg bryder mig ikke om alkohol, dog kan jeg godt drikke et halvt glas rødvin i en hyggelig anledning, og rygning tror jeg godt at jeg kan lægge på hylden 

Det jo bare dejligt at hans sæd er så god  

man skal også tage det med et gram salt, altså msn bliver jo nødt til at leve selvom man prøver at få en baby .. 

Min mand ryger ikke (mere) men drikker da både kaffe og svin i ny og næ.. Hans sæd fejler da bestemt heller ikke noget, er gravid med andet barn på to år  

Anmeld

31. januar 2013

Benjamins'mor

Jeg er ryger, jeg har fået 1 barn og venter et igen nu. Sidst trappede jeg ned, denne gang skal jeg snakke om rygestop, for vil helst ikke ryge længere. Men har svært ved at stoppe selv.

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Det jo bare dejligt at hans sæd er så god  

man skal også tage det med et gram salt, altså msn bliver jo nødt til at leve selvom man prøver at få en baby .. 

Min mand ryger ikke (mere) men drikker da både kaffe og svin i ny og næ.. Hans sæd fejler da bestemt heller ikke noget, er gravid med andet barn på to år  

Hi hi, ja det har du ret i.... Man skal j jo leve, baby dør nok ikke af smagen af livet i ny og næ  Og før i tiden hvor der ikke var klarhed om sådanne ting blev folk jo gravide alligevel 

Anmeld

31. januar 2013

baby012

Anonym skriver:

Hi hi, ja det har du ret i.... Man skal j jo leve, baby dør nok ikke af smagen af livet i ny og næ  Og før i tiden hvor der ikke var klarhed om sådanne ting blev folk jo gravide alligevel 

Nemlig  

så må man jo droppe det når der er en baby at tage hensyn til .. 

Tror også man kan stresse sig selv så meget at man simpelthen ikke bliver gravid..

Så nyd det nu så længe du kan 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.