Hjælp til valg af autostol....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. juni 2009

SHJuP

Vores søde venner efter mange års besvær ENDELIG haft held med at blive gravide... Nu er de så ved at kigge autostol, men har brug for hjælp til at vælge mellem 2 forskellige...

Og jeg har ikke nogen som helst forstand på det, så håber I kan hjælpe (de har læst TÆNK, og der bliver den ene ikke testet...)

Hvad er bedst:
Graco Logico S

eller
Ricardo young profi plus

Håber I kan hjælpe, og tak for det  

Knus fra Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

Ni-ko-li-ne

ja jeg sværger jo ril Römer.... men af de to ville jeg vælge Recaroén

Anmeld

18. juni 2009

Honningblomst

SHJuP skriver:

Vores søde venner efter mange års besvær ENDELIG haft held med at blive gravide... Nu er de så ved at kigge autostol, men har brug for hjælp til at vælge mellem 2 forskellige...

Og jeg har ikke nogen som helst forstand på det, så håber I kan hjælpe (de har læst TÆNK, og der bliver den ene ikke testet...)

Hvad er bedst:
Håber I kan hjælpe, og tak for det  

Knus fra Stine

Jeg vil råde dem til at tage ud og se på stolene og prøve dem i deres bil og lytte til hvad de siger, dem der har forstand på det...vi valgte en med base til den yngste og det var så genialt...man klikker lige stolen i og op, lige så let og så ved man den sidder rigtigt hver gang...så den kan anbefales.
Knus Eva.

Anmeld

18. juni 2009

sabi1979

Vi har lige bestilt en Recaro young profi plus www.tøjbamsen.dk den er på tilbud lige nu til 999 kr. man sparer næsten 600 kr.
Vi havde en Rømer til vores første datter og var fuld tilfreds og Recaro har jeg kun hørt godt om.
Så jeg tror uanset hvad for en de vælger så bliver de tilfreds

Anmeld

18. juni 2009

Cris

Vi er bruger af Britax, jeg synes, at de er meget gode (efter hvad vi har læst) Men der er flere på markedet, som også er gode. Nogle gang er det lidt svært at vælge. Måske kan du lave en liste med de 5-6 mærke, som I synes, de må være godt. Så kan I tage det derfra (spørge i butikkerne og venner og bekendte) Når I endeligt er kommet med måske tre modeller, så kan i se på dem, tage dem i hånden, prøve selv at lukke og åbne dem og se, hvad I godt kan lige og ikke kan lide fra hver model. Og så kommer der måske den ønskede beslutning.

Så advanceret har vi ikke gjord, for vi skulle skynde os at købe, vi vidste bare, at Britax skulle være i orden og så har vi købt den. Men mange bruge den der system med at lave en liste med mærke og modeller, når de skal købe barnevogen eller klapvogen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.