Spædbarn efterladt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. januar 2013

Muhmi

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-63806107:efterladt-sp%C3%A6dbarn-fundet-i-taske.html?fbs

Jeg håber at den lille pige klarer den... Hvor er det dog fordærdeligt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Lookingforward

Gud, hvor frygteligt!!!

Nogle mennesker skulle bare ikke have tilladelse til at gennemføre en graviditet 
Stakkels lille pige, håber hun klarer den 
Og at de ved DNA kan finde frem til forældrene og straffe dem voldsomt!! 

Anmeld

31. januar 2013

Dinsen

Ja det er så frygtelige.. Håber virkelig også hun klare den... 

Anmeld

31. januar 2013

Chili-mor

ja det er sq da til at  over..... Hvordan i alverden kan man efterlade et spædbarn i en taske?? og så i Danmark, hvor man kan få hjælp, mange steder, hvis det er nødvendigt....

jeg forstår det ikke... nogen bør fandme ikke ha ret til at få børn!!!

Anmeld

31. januar 2013

LBK

Muhmi skriver:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-63806107:efterladt-sp%C3%A6dbarn-fundet-i-taske.html?fbs

Jeg håber at den lille pige klarer den... Hvor er det dog fordærdeligt 

mit hjerte græde også, både overfor den stakkels lille pige og moren/forældrene.. De må alle have brug for hjælp...

håber den lille pige klare den

Anmeld

4. februar 2013

Silas <3

Det er forfærdeligt JA  Men der kan virkelig være mange grunde til at moren har gjort som hun har, og synes det er ærgerligt at sidde og 'hakke ned' og sige at nogen ikke fortjener at gennemføre en graviditet. Hun kan være et ganske normalt menneske der har fået en fødsels psykose, hvem ved? 

Der er en del herinde ved jeg der kender til at 'gå ned med flaget i mere eller mindre grad' efter en fødsel. 

Og siger ikke at det er i orden, men at man skal tænke på vi kun kender til det der bliver skrevet. Kun moderen ved hvorfor hun gjorde som hun gjorde.

Al lykke og kærlighed sendes til den lille pige 

Anmeld

4. februar 2013

helle85

Silas <3 skriver:

Det er forfærdeligt JA  Men der kan virkelig være mange grunde til at moren har gjort som hun har, og synes det er ærgerligt at sidde og 'hakke ned' og sige at nogen ikke fortjener at gennemføre en graviditet. Hun kan være et ganske normalt menneske der har fået en fødsels psykose, hvem ved? 

Der er en del herinde ved jeg der kender til at 'gå ned med flaget i mere eller mindre grad' efter en fødsel. 

Og siger ikke at det er i orden, men at man skal tænke på vi kun kender til det der bliver skrevet. Kun moderen ved hvorfor hun gjorde som hun gjorde.

Al lykke og kærlighed sendes til den lille pige 

det samme tænkte jeg :-)

Anmeld

4. februar 2013

Silas <3

helle85 skriver:

det samme tænkte jeg :-)

Det er så nemt bare at dømme ud fra hvad man høre eller læser, men der er bare så meget mere bag sådan en situation  Stakkel kvinde der har følt sig så meget på herrens mark at hun valgte at ligge sit barn fra sig. Hun er måske flov, bange whatever - Ihvertfald håber jeg også HUN klare den <3 Får hjælp og bliver genforenet med sit barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.