Betaling til privat vuggestue hvordan??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. januar 2013

4xGreve

Hey piger.

så er den yngste begyndt i en privat vuggestue og nu står vi overfor at skulle betale første månede men hvordan forgår det, hvem betaler vi til og hvordan og hvorledes med søskende rebat og friplads tilskud? den store går i komunal børnehave den yngste i privat vuggestue! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

Clisolka

4xGreve skriver:

Hey piger.

så er den yngste begyndt i en privat vuggestue og nu står vi overfor at skulle betale første månede men hvordan forgår det, hvem betaler vi til og hvordan og hvorledes med søskende rebat og friplads tilskud? den store går i komunal børnehave den yngste i privat vuggestue! 

Jeg ved desværre ikke hvordan det foregår med betalingen i en privat vuggestue, men nu fik jeg oppet din tråd 

Anmeld

5. februar 2013

Tulle28

Hvad med at spørge i vuggestuen?

Anmeld

5. februar 2013

Leneur

4xGreve skriver:

Hey piger.

Er det en privat vuggestue i selv har fundet, eller er den med på listen over pasningstilbud i kommunen?
Silje's børnehave er privatejet men indbetaling foregår via kommunen, så det er jo dejligt nemt.
Synes da du skal kontakte kommunen og høre hvordan du skal forholde dig.

Anmeld

5. februar 2013

4xGreve

Babymor2010 skriver:

Jeg ved desværre ikke hvordan det foregår med betalingen i en privat vuggestue, men nu fik jeg oppet din tråd 

Mange tak for det 

Anmeld

5. februar 2013

4xGreve

Leneur skriver:

Er det en privat vuggestue i selv har fundet, eller er den med på listen over pasningstilbud i kommunen?
Silje's børnehave er privatejet men indbetaling foregår via kommunen, så det er jo dejligt nemt.
Synes da du skal kontakte kommunen og høre hvordan du skal forholde dig.

Det er en vi selv har fundet  Ved hvad vi får i økonomisk friplads tilskud og ved at betalingen ikke forgår gennem kommunen men hvordan det forgår med betaling og friplads tilskud fra kommunen osv. Ja der må jeg melde pas ?? 

Anmeld

5. februar 2013

4xGreve

Tulle28 skriver:

Hvad med at spørge i vuggestuen?

Milo har desværre været en del syg siden han startet og vi har derfor endnu ikke haft muligheden 

Anmeld

5. februar 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Du kan ikke få fri plads tilskud, men det alm tilskud kan du sagtens få.  snak med vuggestuen om betaling, det skal de jo ligesom  fortælle dig  ;-)

Anmeld

6. februar 2013

4xGreve

skovrup skriver:

Du kan ikke få fri plads tilskud, men det alm tilskud kan du sagtens få.  snak med vuggestuen om betaling, det skal de jo ligesom  fortælle dig  ;-)

Okay har ellers snakket med vores kommune og de sagde at de stadig yder friplads tilskud selvom det er en privat ejet vuggestue. og at jeg vil få det samme som hvis det var en komunal vuggestue.

Anmeld

6. februar 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
4xGreve skriver:

Okay har ellers snakket med vores kommune og de sagde at de stadig yder friplads tilskud selvom det er en privat ejet vuggestue. og at jeg vil få det samme som hvis det var en komunal vuggestue.

Kan være der kun er  privat dagplejer man ikke kan få det ved?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.