Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Da Karla var så lille havde hun ofte natdragt/heldragt på hele tiden... Næsten synes det var nemmest
Miss BananaHammock skriver: Får jeres babyer "normalt" tøj på hver morgen, også hvis I bare skal hygge hjemme?Jeg har Alexander på 6,5 uge og han har ofte natdragten på indtil han skal i barnevognen og i sin uld body mm. Bare et nysgerrigt spørgsmål
Får jeres babyer "normalt" tøj på hver morgen, også hvis I bare skal hygge hjemme?Jeg har Alexander på 6,5 uge og han har ofte natdragten på indtil han skal i barnevognen og i sin uld body mm. Bare et nysgerrigt spørgsmål
Det var det samme herhjemme :-) Der var ikke den store forskel på nat- og dagtøj de første cirka 4-5 mdr.
maryjane skriver: Da Karla var så lille havde hun ofte natdragt/heldragt på hele tiden... Næsten synes det var nemmest
Miss BananaHammock skriver: lige præcis - det er jo også kun for morens skyld når de får små cowboy bukser, kjoler mm. på
lige præcis - det er jo også kun for morens skyld når de får små cowboy bukser, kjoler mm. på
Lige præcis og bedstemødre der har givet kjoler i gaver hehe
modesty skriver: Det var det samme herhjemme :-) Der var ikke den store forskel på nat- og dagtøj de første cirka 4-5 mdr.
maryjane skriver: Lige præcis og bedstemødre der har givet kjoler i gaver hehe
Benjamins'mor skriver: Min søn havde sparkedragter på når vi bare var derhjemme, det var først da han blev lidt ældre at vi begyndte at give ham ordentligt tøj på om morgenen.
Min søn havde sparkedragter på når vi bare var derhjemme, det var først da han blev lidt ældre at vi begyndte at give ham ordentligt tøj på om morgenen.
Miss BananaHammock skriver: Det er nok også mest behageligt når han skal ligge og sove Jeg har et par molo og småfolk heldragter (u. fødder) som jeg bare elsker. nemt og behageligt
Det er nok også mest behageligt når han skal ligge og sove Jeg har et par molo og småfolk heldragter (u. fødder) som jeg bare elsker. nemt og behageligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128