Babyer og tøj i hverdagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. januar 2013

Miss BananaHammock

Får jeres babyer "normalt" tøj på hver morgen, også hvis I bare skal hygge hjemme?

Jeg har Alexander på 6,5 uge og han har ofte natdragten på indtil han skal i barnevognen og i sin uld body mm.

Bare et nysgerrigt spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

maryjane

Da Karla var så lille havde hun ofte natdragt/heldragt på hele tiden... Næsten synes det var nemmest 

Anmeld

31. januar 2013

modesty

Miss BananaHammock skriver:

Får jeres babyer "normalt" tøj på hver morgen, også hvis I bare skal hygge hjemme?

Jeg har Alexander på 6,5 uge og han har ofte natdragten på indtil han skal i barnevognen og i sin uld body mm.

Bare et nysgerrigt spørgsmål

Det var det samme herhjemme :-) Der var ikke den store forskel på nat- og dagtøj de første cirka 4-5 mdr. 

Anmeld

31. januar 2013

Miss BananaHammock

maryjane skriver:

Da Karla var så lille havde hun ofte natdragt/heldragt på hele tiden... Næsten synes det var nemmest 

lige præcis - det er jo også kun for morens skyld når de får små cowboy bukser, kjoler mm. på

Anmeld

31. januar 2013

maryjane

lige præcis - det er jo også kun for morens skyld når de får små cowboy bukser, kjoler mm. på

Lige præcis og bedstemødre der har givet kjoler i gaver hehe

Anmeld

31. januar 2013

Miss BananaHammock

modesty skriver:

Det var det samme herhjemme :-) Der var ikke den store forskel på nat- og dagtøj de første cirka 4-5 mdr. 

heller ikke her. kun når vi får gæster eller skal ud får han lidt andet på ( som svaret ovenfor, for min skyld )

Anmeld

31. januar 2013

Miss BananaHammock

maryjane skriver:

Lige præcis og bedstemødre der har givet kjoler i gaver hehe

ja.

Anmeld

31. januar 2013

Benjamins'mor

Min søn havde sparkedragter på når vi bare var derhjemme, det var først da han blev lidt ældre at vi begyndte at give ham ordentligt tøj på om morgenen.

Anmeld

31. januar 2013

Miss BananaHammock

Benjamins'mor skriver:

Min søn havde sparkedragter på når vi bare var derhjemme, det var først da han blev lidt ældre at vi begyndte at give ham ordentligt tøj på om morgenen.

Det er nok også mest behageligt når han skal ligge og sove

Jeg har et par molo og småfolk heldragter (u. fødder) som jeg bare elsker. nemt og behageligt

Anmeld

31. januar 2013

Benjamins'mor

Det er nok også mest behageligt når han skal ligge og sove

Jeg har et par molo og småfolk heldragter (u. fødder) som jeg bare elsker. nemt og behageligt

Ja, det er helt sikkert det mest behagelige for dem..
Samt de ser så nuttede ud i sådanne dragter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.