En lidt trist dag:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. januar 2013

MyLove E

Da Elias startede i Dp var der kun ham og Johanne på 2 år den gang. De var alene de to i næsten et halvt år. Så de to er blevet meget tætte. Og ja det er hun så også lidt med os ( mig og min mand)

Nu bliver hun så 3 og skal starte i børnehave. Det er hendes sidste dag i dag. Jeg syntes det er ret trist. Jeg sidder faktisk og græder lidt

Er jeg den eneste som syntes det kan være hårdt når de andre børn stopper. Eller er jeg bare et tude fjæs?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Mette.

Tauf skriver:

Da Elias startede i Dp var der kun ham og Johanne på 2 år den gang. De var alene de to i næsten et halvt år. Så de to er blevet meget tætte. Og ja det er hun så også lidt med os ( mig og min mand)

Nu bliver hun så 3 og skal starte i børnehave. Det er hendes sidste dag i dag. Jeg syntes det er ret trist. Jeg sidder faktisk og græder lidt

Er jeg den eneste som syntes det kan være hårdt når de andre børn stopper. Eller er jeg bare et tude fjæs?

Jeg tror jeg ville have det på præcis samme måde som dig, så jeg kan godt forstå du er trist.

Vi er heldige, for min datter går i dagpleje med en pige fra samme måned som Emilie, så de skal starte i børnehave sammen. De er også meget tætte, så jeg kommer heldigvis ikke til at stå i situationen.

Anmeld

31. januar 2013

MyLove E

Mette. skriver:

Jeg tror jeg ville have det på præcis samme måde som dig, så jeg kan godt forstå du er trist.

Vi er heldige, for min datter går i dagpleje med en pige fra samme måned som Emilie, så de skal starte i børnehave sammen. De er også meget tætte, så jeg kommer heldigvis ikke til at stå i situationen.

Godt jeg ikke er den eneste
Fra i morgen af er de kun 2 igen og de to er også fra samme mdr så de skal også starte sammen.. Så det sker nok ikke for mig igen forløbet :-)

Men de er bare så søde de kysser og krammer meget. Men jeg har også hentet ham en dag hvor han havde krads mærke over alt . Dp mor sagde at Johanne så ligesådan ud.. Så skændes kan de også:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.