Av! Hvad kan det være? (min fod)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.798 visninger
32 svar
0 synes godt om
31. januar 2013

Janni.

Hej piger.
Jeg ved godt det kun bliver et bud fra hoften, men nu vil jeg gøre jer ad.

Igår gav det et kraftig smæk under min fod, det blev voldsomt varmt kortvarigt. Varmen forsvandt, og så kom smerten. Av!

Nu dunker det i hele foden, der er en blodansamling under foder på størrelse med en 5-krone. Samtidig føles det som om foden brænder uden at være varm, smerten går fra svajet under foden og både ud i hælen og tæerne.

Hvad kan det være? Søger læge når han åbner.

Vil hellere føde igen end denne smerte. Den driver tårer frem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

mth1987

Janni. skriver:

Hej piger.
Jeg ved godt det kun bliver et bud fra hoften, men nu vil jeg gøre jer ad.

Igår gav det et kraftig smæk under min fod, det blev voldsomt varmt kortvarigt. Varmen forsvandt, og så kom smerten. Av!

Nu dunker det i hele foden, der er en blodansamling under foder på størrelse med en 5-krone. Samtidig føles det som om foden brænder uden at være varm, smerten går fra svajet under foden og både ud i hælen og tæerne.

Hvad kan det være? Søger læge når han åbner.

Vil hellere føde igen end denne smerte. Den driver tårer frem.

Hvad lavede du med foden da det skete

Anmeld

31. januar 2013

Janni.

mth1987 skriver:

Hvad lavede du med foden da det skete

Jeg kom bare gående lige så stille. Har ikke vredet om eller lign.

Anmeld

31. januar 2013

mth1987

Janni. skriver:

Jeg kom bare gående lige så stille. Har ikke vredet om eller lign.

Lyder mærkeligt men der må jo være sket noget når der også er kommet en blodansamling. Nu har jeg ikk forstand på det men tænker en forstærkning af en art  Har du prøvet med noget koldt/varmt? Det lyder hvert fald ikk rart. 

Anmeld

31. januar 2013

Janni.

mth1987 skriver:

Lyder mærkeligt men der må jo være sket noget når der også er kommet en blodansamling. Nu har jeg ikk forstand på det men tænker en forstærkning af en art  Har du prøvet med noget koldt/varmt? Det lyder hvert fald ikk rart. 

Har prøvet begge dele. Skal til læge kl. 9.30. Lægen snakker om at det kunne være en kar sprængning.

Det øverste på billedet, er fra igår aftes. Nederst er lige taget.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. januar 2013

mth1987

Janni. skriver:

Har prøvet begge dele. Skal til læge kl. 9.30. Lægen snakker om at det kunne være en kar sprængning.

Det øverste på billedet, er fra igår aftes. Nederst er lige taget.

Ja det ku godt ligne det. Men tænker bare at det da ikke burde gøre så ondt? Men måske er det mere sårbart i foden. 

Håber da i hvertfald det snart går over

Anmeld

31. januar 2013

Janni.

mth1987 skriver:

Ja det ku godt ligne det. Men tænker bare at det da ikke burde gøre så ondt? Men måske er det mere sårbart i foden. 

Håber da i hvertfald det snart går over

Lige netop den voldsomme smerte er også min største bekymring. Nu er der heldigvis ikke så længe til jeg skal høre lægens vurdering.

Tak for dine svar.
Håber du får en dejlig dag.

Anmeld

31. januar 2013

B&J

godt du skal til lægen for det ser da totalt mystisk ud, også det bare kom ved du gik ja det er farligt at gå

håber lægen kan hjælpe dig

Anmeld

31. januar 2013

jydeinden

det ligner som en anden siger ganske rigtigt karsprængninger men mindes nu aldrig at have hørt at de skulle gøre ondt .. godt du skal til lægen og finde ud af hvad det kan være

Anmeld

31. januar 2013

mth1987

Janni. skriver:

Lige netop den voldsomme smerte er også min største bekymring. Nu er der heldigvis ikke så længe til jeg skal høre lægens vurdering.

Tak for dine svar.
Håber du får en dejlig dag.

Tak og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.