Orkan styrke.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
9 svar
0 synes godt om
31. januar 2013

Anonym trådstarter

Nøøøj, hvor det blæser. Man skulle virkelig tro at der var orkan. Stiller i andre jeres børn ud at sove i det her vejr? Tror i ikke at barnevognen kan blæse væk???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

hannetheis

Min sover ikke ude mere. Men jeg ville ikke gøre det med mindre barnet kan stå i læ i en åben garage

Anmeld

31. januar 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Min sover heller ikke ude mere..
Er spændt på hvad de gør i vuggestuen??

Men nej, jeg havde nok holde mit barn indenfor..

Anmeld

31. januar 2013

Benjamins'mor

Ved ikke hvad dagplejen gør, men hvis han var hjemme havde han sovet inde idag. Ville være bange for barnevognen væltede.

Anmeld

31. januar 2013

henh01

Nej jeg ville ikke lade mit barn sove ude når det blæser så meget, medmindre man har en åben garage hvor der er læ eller andet

Vores legehus som ellers vejer et ton var blæst væk og naboens lå i vores nabos have her til morgen.

Anmeld

31. januar 2013

baby012

Nej.. Det tær jeg ikke idag, så hun må finde sig i at sove i hendes seng   

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Nu har jeg alligevel lagt ham ude, da han simpelthen ikke ville sove inde. Han står en lille smule i læ og barnevognen bevæger sig faktisk slet ikke. 

Anmeld

31. januar 2013

Masig

Tror godt han kunne ligge i læ ude i carporten, men da alting flyver rundt derude (også de ting der vejer temmelig meget og er ret store) har jeg ikke turde lægge ham ud, så han sover i barnevognen i udestuen idag. 

Anmeld

31. januar 2013

DitteFisk

Jeg lå engang min dreng ud at sove i barnevognen hvor det så trak op til hårdt blæst, og så væltede vognen med ham!!  Har aldrig løbet så stærkt ud til ham før. Og det var selvom den var vestpå både forhjul og baghjul med de gode stoppere.. 

Jeg jeg ville ikke gøre det, men nu er det heller ikke aktuelt for mig mere 

Anmeld

31. januar 2013

morethanperfect

ja men han står i et skur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.