Teenage værelset :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2013

serinasmor

Kia2013 skriver:

Skægt i dag syntes jeg den artikel er lidt pinlig, hold op jeg fik sagt nogle naive ting... men dengang mente jeg det vel 

teenagere siger (og gør) de underligste ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

frkanonym

nu er jeg jo stadigvæk teenager 

men mit nuværende værelse er to rum, hvor der er hul i væggen imellem. det ene rum fungere som soveværelse, hvor min seng står, et natbord, kommode til tøj, som også fungere som makeupbord, hvor et spejl hænger over
det andet rum fungere som stue, hvor mit fjernsyn hænger på væggen, har lænestole, sofa, sofabord og sådan. har billeder hængende på væggen - nogle af mine to nevøer, og nogle tegninger, som min nevø på 4 år har tegnet til mig. og så har jeg de der kasser på væggen, som også er hylder

mit gamle værelse, da jeg var 15, var rodet, lille og på væggen var der en masse billeder af kiss og black sabbath (bands) - var helt skruet over med dem :p kan vedhæfte et billed af mig, hvor man kan se billederne på væggen bagved 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. januar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

I mine tidlige teenage år havde jeg hvide vægge klistret til med plakater af Brad Pitt, Charles Barkley og Michael Jordan.

På min dør var der en collage med billeder af parfume, tøj, diverse smækre mænd og idoler. 

På mit anlæg hørte jeg Absolut Music og Celine Dion. Jeg har aldrig kunnet lide Take That men Backstreet Boys og det band med Ronan Keating var et hit 

Jeg havde ikke tv men så naturligvis Beverly Hills hver uge i nede stuen sammen med mine forældre og søskende 

Da jeg blev ca 16 fik jeg koboltblå vægge og et rigtig sminkebord med tilhørende stol, der var ca 100 år gammelt.

Så havde jeg en sovesofa, en stol og et sofabord men et evigt overfyldt askebæger 

Rod har fulgt mig hele vejen igennem 

Anmeld

30. januar 2013

Mettefpigen

Jeg havde en sovesofa, et sofabord når man kom ind af døren, så havde jeg et tv og tvbord, en stumtjener, og en reol med 20 "huller" i. Og på væggene var der malet lyserøde og blå trekanter de var malet så spidserne i trekanterne ramte hinanden og der hang der en lampe

Anmeld

2. februar 2013

-Sigrid-

Mit værelse var hvidt med en skillereol i midten. På den ene side havde jeg mit IKEA værelse, meget stilet. Sort sofa, rød "gyngestol", hvidt bord, fjernsyn
På den anden side havde jeg et stort lækkert skrivebord + stol, seng og et gammels sminkebord

Her er min "stue" Og så en løkker lampe som jeg har under et album (tror jeg) som mine seje forældre lavede til mig - med machende tæppe og puder

POÄNG Stol IKEA Stel af lamellimet og formspændt bøg. Høj ryg giver god støtte til nakken. Nem at holde ren. Aftageligt betræk, der kan maskinvaskes.

BEDDINGE RESMO Sovesofa 3 IKEA Blød og smidig madras med pocketfjedre. Kan bruges hver nat.

LACK Sofabord IKEA Separat hylde til opbevaring af magasiner osv. Holder orden i tingene og gi’r plads på bordet.

EXPEDIT Reol IKEA Overfladebehandlet på alle sider. Kan også bruges som rumdeler.

Anmeld

2. februar 2013

L&V

Åh det var tider.. Jeg havde to blå væge og to hvide det var ret hot husker jeg også var der spicegirls og backstreet boys ting og sager over det hele.. masser af lyskæder, spejle, ufolamper og lavalamper.. Jeg var nærmest aldrig derinde da jeg ik orkede at rydde op for at komme der ind ha ha..
Alt mainstream pop gik lige i diskmanen og mavetoppene røg lige i tøj skabet arh men hvor var 90'erne da en dejlig til men ikke en vi behøver gentage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.