Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogle der ved, hvornår der søges efter lægesekretærelever på Sjælland - gerne i Region Hovedstaden?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Slet ingen der ved?
Zafir skriver: Når der er jobopslag???... Det er vel ingen speciel dag? eller...
Når der er jobopslag???... Det er vel ingen speciel dag? eller...
Der plejer gerne at være en "fælles" ansøgningsfrist for alle kommende lægesekretærelever i Region Hovedstaden
Nettemor skriver: Sidste år mener jeg det var i maj.. Eller deromkring..
Sidste år mener jeg det var i maj.. Eller deromkring..
Okay, jeg troede, det var her til februar, men så har jeg lidt tid endnu TAK...!
K&S skriver: Okay, jeg troede, det var her til februar, men så har jeg lidt tid endnu TAK...!
Nettemor skriver: Nej jeg mener det var tættere på sommer. Men er ikke 100 på det så du må ikke hænge mig for meget op på det. Men jeg tror du kan oprette en jobagent hos dem.. Det har jeg ved Region midtjylland
Nej jeg mener det var tættere på sommer. Men er ikke 100 på det så du må ikke hænge mig for meget op på det. Men jeg tror du kan oprette en jobagent hos dem.. Det har jeg ved Region midtjylland
Det har jeg også gjort ved Region Hovedstaden - der var bare andre der begyndte at snakke om nu skulle de snart sende ansøgninger afsted - og jeg kan intet finde
K&S skriver: Det har jeg også gjort ved Region Hovedstaden - der var bare andre der begyndte at snakke om nu skulle de snart sende ansøgninger afsted - og jeg kan intet finde
K&S skriver: Der plejer gerne at være en "fælles" ansøgningsfrist for alle kommende lægesekretærelever i Region Hovedstaden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128