Godt fodtøj til indadvendte fødder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.268 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. januar 2013

Liva

Hej

Jeg har lige fået at vide at min dreng på snart 5 har løse ledbånd især i fødderne (= er platfodet). Det betyder at han skal have sko der giver god støtte til svangen (med høj svang) og god støtte omkring hælen. Ville bare høre om der er nogen der har erfaring med om der er bestemte mærker jeg kan gå efter.

Grunden til at vi ikke er blevet opmærksomme på det før er at han ikke har været generet af det... og heldigvis stadigvæk ikke er det. Men vi har nu fået at vide at rigtigt fodtøj kan hindre gener når han bliver ældre.

Kh Liva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

helle85

Liva skriver:

Hej

Jeg har lige fået at vide at min dreng på snart 5 har løse ledbånd især i fødderne (= er platfodet). Det betyder at han skal have sko der giver god støtte til svangen (med høj svang) og god støtte omkring hælen. Ville bare høre om der er nogen der har erfaring med om der er bestemte mærker jeg kan gå efter.

Grunden til at vi ikke er blevet opmærksomme på det før er at han ikke har været generet af det... og heldigvis stadigvæk ikke er det. Men vi har nu fået at vide at rigtigt fodtøj kan hindre gener når han bliver ældre.

Kh Liva

vihar det samme problem med datterens fødderog vi bruger ecco sko og støvler da mange andre sko ikke støtter nok og hvis de støtter nok så slider hun dem på 2 uger ca men ecco holder en hel sæson

sandaler ved jeg dog ikke hvad jeg køber endnu
fik afvide her inde at babybotte skulle støtte godt men jeg kan ikke finde dem i hendes str. men ellers er der mange gode slags inde på http://godesko.dk/shop/frontpage.html.

håber at jeg kunne hjælpe lidt

Anmeld

31. januar 2013

Liva

helle85 skriver:

vihar det samme problem med datterens fødderog vi bruger ecco sko og støvler da mange andre sko ikke støtter nok og hvis de støtter nok så slider hun dem på 2 uger ca men ecco holder en hel sæson

sandaler ved jeg dog ikke hvad jeg køber endnu
fik afvide her inde at babybotte skulle støtte godt men jeg kan ikke finde dem i hendes str. men ellers er der mange gode slags inde på http://godesko.dk/shop/frontpage.html.

håber at jeg kunne hjælpe lidt

Hej

Tak for svar - hjælper bestemt rigtig meget. God hjemmeside...

Så er det vist med at bruge penge.

kh Liva

Anmeld

31. januar 2013

helle85

Liva skriver:

Hej

Tak for svar - hjælper bestemt rigtig meget. God hjemmeside...

Så er det vist med at bruge penge.

kh Liva

ja det er meget godt at de har lavet sådan en hjemmeside

og hvis man er i tvivl om noget så er de også meget flinke nå man ringer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.