hjælp til elevation seng og sengeramme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. januar 2013

1990h

hvis man nu har fundet en elevations seng i f.eks jysk..og en dobbelt sengeramme i daells..kan man så godt få elevations sengen til at være i sengerammen ..tænker på bunden bl.a.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

1990h

30. januar 2013

Dot D

Det skal du ikke være sikker på. Vi har elevationssenge, og de er for store til at komme i en ramme, men få dem målt fysisk, ikke bare gå efter de mål, der står, så er du mest sikker...

Anmeld

30. januar 2013

1990h

Dot D skriver:

Det skal du ikke være sikker på. Vi har elevationssenge, og de er for store til at komme i en ramme, men få dem målt fysisk, ikke bare gå efter de mål, der står, så er du mest sikker...

det var nemlig det jeg tænkte at det sikkert ikke passer sammen..

Anmeld

30. januar 2013

Dot D

1990h skriver:

det var nemlig det jeg tænkte at det sikkert ikke passer sammen..

Altså, du kan jo være heldig, men jeg synes klart, at du selv skal måle efter, for man kan blive snydt af de mål, der står, da der kan være en extra ramme til at holde, som ikke er i målet..

Håber da, at de passer...

Nu ved jeg ikke, hvor du bor, men jeg har to elevationssenge til salg - uden madrasser, men de er extra billige i Jysk i denne uge

(1500.-)

Anmeld

30. januar 2013

1990h

Dot D skriver:

Altså, du kan jo være heldig, men jeg synes klart, at du selv skal måle efter, for man kan blive snydt af de mål, der står, da der kan være en extra ramme til at holde, som ikke er i målet..

Håber da, at de passer...

Nu ved jeg ikke, hvor du bor, men jeg har to elevationssenge til salg - uden madrasser, men de er extra billige i Jysk i denne uge

(1500.-)

hihi.

men det fordi jeg er faldet for denne

http://www.daellsbolighus.dk/vis_vare.php?id=80977 &menu=menu_4

men kæreste vil ha elevation senge næste gang..så vil jeg se om muligheden var for at gøre os begge glade

Anmeld

30. januar 2013

Benjamins'mor

Vi har 2 x elevations senge 90x200 hver. Vi havde living sengen fra jysk før, som dobbelt, der kunne de sagtens være, den er nemlig beregnet til det.

Den gik dog i stykker i sidste uge, efter 4-5 år. Og vi har denne gang købt living igen, bare 2 enkelte rammer.

Anmeld

30. januar 2013

1990h

Benjamins'mor skriver:

Vi har 2 x elevations senge 90x200 hver. Vi havde living sengen fra jysk før, som dobbelt, der kunne de sagtens være, den er nemlig beregnet til det.

Den gik dog i stykker i sidste uge, efter 4-5 år. Og vi har denne gang købt living igen, bare 2 enkelte rammer.

okai det giver da et lille håb

Anmeld

30. januar 2013

Dot D

1990h skriver:

hihi.

men det fordi jeg er faldet for denne

http://www.daellsbolighus.dk/vis_vare.php?id=80977 &menu=menu_4

men kæreste vil ha elevation senge næste gang..så vil jeg se om muligheden var for at gøre os begge glade

Det var nu også mest i sjov, hi hi, når nu du har forelsket dig i en seng

Den ser ellers fin ud, håber da, at de passer deri...

Anmeld

30. januar 2013

1990h

Dot D skriver:

Det var nu også mest i sjov, hi hi, når nu du har forelsket dig i en seng

Den ser ellers fin ud, håber da, at de passer deri...

jaa men det bliver ikke lige nu, skal spare sammen til det har et babyværelse der skal laves først hiih

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.