Vengaboys

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.213 visninger
29 svar
0 synes godt om
30. januar 2013

isabellasmor

sidder og hører lidt forskelligt gammelt på youtube da vengaboys pludselig dukker op. Jeg elskede deres sange som barn, især "sha la la la la" og "boom boom boom" og " ibiza " .. 

kan ikke tælle hvor mange gange jeg har skrålet med på de 3 sange, og nu opdager jeg så hvad det er de synger om (i boom boom) haha 

Kiggede så på kommentarene, og jeg er åbenbart ikke den eneste.. Kunne simpelthen ikke lade være med at grine! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

B&J

de er også super gode de sange og elsker gamle sange jeg fandt også nogle her den anden dag med en der synger og det er en gammel LP plade som min onkel spillede for mig sm lille men har aldrig glemt dem og syntes stadig er gode

Anmeld

30. januar 2013

isabellasmor

B&J skriver:

de er også super gode de sange og elsker gamle sange jeg fandt også nogle her den anden dag med en der synger og det er en gammel LP plade som min onkel spillede for mig sm lille men har aldrig glemt dem og syntes stadig er gode

jamen jeg kan bruge flere timer på og hører alverdens musik fra jeg var barn/yngre . Elsker det når jeg først er kommer i det "humør" eller  hvad man nu siger . Hehe  Og sange i det hele taget fra før min tid er meget hyggeligere og lytte til end alt det nye de spiller idag Synes jeg 

Anmeld

30. januar 2013

B&J

isabellasmor skriver:

jamen jeg kan bruge flere timer på og hører alverdens musik fra jeg var barn/yngre . Elsker det når jeg først er kommer i det "humør" eller  hvad man nu siger . Hehe  Og sange i det hele taget fra før min tid er meget hyggeligere og lytte til end alt det nye de spiller idag Synes jeg 

hihihihi sådan har jeg det også mig og kæresten gik afmok med 90 hits og en lille spring med troels trier og rebecca brüel

Anmeld

30. januar 2013

MyLove E

B&J skriver:

hihihihi sådan har jeg det også mig og kæresten gik afmok med 90 hits og en lille spring med troels trier og rebecca brüel

Ih Altid godt med Troles Trier:-):-):-)

90 hit er også skønt:-):-)

Jeg lige haft en periode hvor har hørt meget Diskofil igen:-):-)
SAVNER også lidt souvenirs :-):-):-)

Anmeld

30. januar 2013

isabellasmor

B&J skriver:

HeHehe. Jamen man kan blive helt opslugt altså  Det er så hyggeligt! 

Anmeld

30. januar 2013

isabellasmor

Tauf skriver:

Diskofil ja.. Dem sætter jeg på engang imellem for datteren . Elskede "hvor skal vi sove i nat" som barn, isabella er også helt vild med den 

Anmeld

30. januar 2013

MorDk

"Boom Boom Boom Boom I want u in my room..."

Anmeld

30. januar 2013

B&J

isabellasmor skriver:

HeHehe. Jamen man kan blive helt opslugt altså  Det er så hyggeligt! 

det er sååååå hyggeligt, og man bliver virkelig slugt af det forhold til det nye musik der kommer ud

Anmeld

30. januar 2013

B&J

Tauf skriver:

ÅHHHH diskofil, det har altid været mine ynglings, alle cderne og lige så snart jeg kunne så hørte jeg dem synger med på alle deres sangen jamen de er for vilde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.