Fastelavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
8 svar
3 synes godt om
30. januar 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Nu er jeg førstegangsmor så ved ikke hvordan det foregår med fastelavn i vuggestuen.
De holder fastelavn i min datters vuggestue næste fredag og hun skal selvfølgelig være udklædt. Det foregår kl. 9.30. Jeg har fri den dag men afleverer hende alligevel så hun kan være med. Men hvordan gør man?
Afleverer man éns barn udklædt? Eller skal man have kostumet med? Og deltager forældrene eller er det kun for børnene?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Det skal lige siges at hun er 16 mdr.

Anmeld

30. januar 2013

banana3

Omsorgsgiver skriver:

Nu er jeg førstegangsmor så ved ikke hvordan det foregår med fastelavn i vuggestuen.
De holder fastelavn i min datters vuggestue næste fredag og hun skal selvfølgelig være udklædt. Det foregår kl. 9.30. Jeg har fri den dag men afleverer hende alligevel så hun kan være med. Men hvordan gør man?
Afleverer man éns barn udklædt? Eller skal man have kostumet med? Og deltager forældrene eller er det kun for børnene?

Hvis du har fri synes jeg bestemt du skal blive at kigge, og dele fastelavn med din datter.

Anmeld

30. januar 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
banana3 skriver:

Hvis du har fri synes jeg bestemt du skal blive at kigge, og dele fastelavn med din datter.

Ja, det kunne nok være hyggeligt

Anmeld

31. januar 2013

Janni.

Silas går godt nok i dagpleje og de holder fastelavn i legestuen. Vi bestemmer selv om han bliver afleveret udklædt eller ej.

Men tror nu nok at vi afleverer ham i udklædning. Det er det nemmeste for alle parter.

Anmeld

31. januar 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

til isabellas første der bestemte man selvom barnet kom udklædt eller ej.. (gør man også i år)

men da hun "kun" var 11 mdr ca. og kravlede rundt fik hun det med, og så sagde jeg til pædagogerne at hendes udklædningstøj lå på hendes plads, om de ville give hende det på når de skulle slå katten af tønden, så hun ikke skulle kravle rundt i det (det var nemlig først relativt sent de skulle det)..

I år - skal hun være noget hvor det ikke er besværligt for hende at rende rundt i det - så hun bliver afleveret udklædt 

Anmeld

24. februar 2013

Blikfang.com

Toke var udklædt i år og sidste år selvom han kun var 7½ måned sidste år.

I år var han Luke Skywalker fra Star Wars, sidste år var han pingvin.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. februar 2013

Ciss

Hos os har forældrerne ikke plejet at være med - men jeg tror bare, det er, fordi folk er på arbejde. Hvis jeg havde haft chancen er jeg sikker på, at jeg havde fået lov til at være med.

Hos os har det været forskelligt, nogen er kommet færdig udklædt, mens andre har byttet til kostume i garderoben. Alle børnene har været udklædt fra de er blevet afleveret, og så er kostumerne kommet af, når de skal sove efter frokosten.

Men det kan sikkert være lidt forskelligt. Bare spørg personalet, hvordan de plejer at gøre det.

Anmeld

24. februar 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Ciss skriver:

Hos os har forældrerne ikke plejet at være med - men jeg tror bare, det er, fordi folk er på arbejde. Hvis jeg havde haft chancen er jeg sikker på, at jeg havde fået lov til at være med.

Hos os har det været forskelligt, nogen er kommet færdig udklædt, mens andre har byttet til kostume i garderoben. Alle børnene har været udklædt fra de er blevet afleveret, og så er kostumerne kommet af, når de skal sove efter frokosten.

Men det kan sikkert være lidt forskelligt. Bare spørg personalet, hvordan de plejer at gøre det.

Jeg var med og det er jeg super glad for at jeg var for Maja blev kattedronning Jeg var den eneste forældre der var der men skidt pyt....Er glad for at jeg fik den oplevelse med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.