11 uger og bider min brystvorte AV!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.017 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. januar 2013

Merii

Min baby på 11 uger er begyndt at bide min brystvorte under amning, og det gør bare så ondt

jeg har tjekket om der evt. var tænder på vej. men synes ikke jeg kan se noget eller mærke.

han gnaver også i hans hånd osv.

Hvad kan det være? hvorfor gør han det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Merii

SLET INGEN DER KAN HJÆLPE?

Anmeld

30. januar 2013

Mother-love

Jeg vil tro at det er fordi der er ved at være klar til at der skal komme tænder. For så klør gummerne. Og de bidder i alt.

Anmeld

30. januar 2013

Merii

michelledam skriver:

Jeg vil tro at det er fordi der er ved at være klar til at der skal komme tænder. For så klør gummerne. Og de bidder i alt.

Tak for svar men synes godt nok det er tidligt

Anmeld

30. januar 2013

Mother-love

Merii skriver:

Tak for svar men synes godt nok det er tidligt

Isabella fik to tænder da hun var 4 mdr. Det er forskelligt hvornår børn får tænder. Nogen bliver født med en tand så nej det er ikke tidligt

Anmeld

30. januar 2013

Merii

michelledam skriver:

Isabella fik to tænder da hun var 4 mdr. Det er forskelligt hvornår børn får tænder. Nogen bliver født med en tand så nej det er ikke tidligt

bed hun også dig eller hvordan havde hun det inden tænderne kom?

Anmeld

30. januar 2013

Mother-love

Merii skriver:

bed hun også dig eller hvordan havde hun det inden tænderne kom?

Nu blev isabella flaskebarn da hun var en mdr så nej hun bed ikke mig, men hun bed meget i sutten på flasken. Og knavede også i både vores og hendes egen hænder. Og hendes legetøj fik heller ikke for lidt

Anmeld

30. januar 2013

Clisolka

Min baby på 11 uger er begyndt at bide min brystvorte under amning, og det gør bare så ondt

jeg har tjekket om der evt. var tænder på vej. men synes ikke jeg kan se noget eller mærke.

han gnaver også i hans hånd osv.

Hvad kan det være? hvorfor gør han det?

Det kunne godt lyde til at der er noget på vej - savler han meget? Det er også et typisk tegn

Anmeld

30. januar 2013

MorDk

Jeg bliver lige nød til at sige at det IKKE behøver at være tænder der er på trapperne. Det er meget normalt at babyer gnaver, smager og gumler på alt og alle! Inkl. ens brystvorter. Nogle babyer er slemmere til det end andre. Vores datter hun har savlet meget og tygget og gumlet på alt siden hun var ganske lille faktisk. Hun er lidt over 4 mdr. idag. Der er IKKE tænder på vej endnu.

Vores søn gjorde det samme og der kom først tænder da vi mindst ventede det. Han savlede også ekstremt meget!! Og hver dag sagde vi "Det er nok tænderne"

Menn hvem ved? Måske er dit barn ved at få tænder... (nogle bliver jo født med tænder) Og det er jo forskelligt hvornår ungerne får dem...

Anmeld

30. januar 2013

Merii

michelledam skriver:

Nu blev isabella flaskebarn da hun var en mdr så nej hun bed ikke mig, men hun bed meget i sutten på flasken. Og knavede også i både vores og hendes egen hænder. Og hendes legetøj fik heller ikke for lidt

ja okey, den bette her får også flaske engang i mellem og han bider også i den, men nu må vi se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.