Det er egentlig en ret mærkelig og latterlig historie, men den er også lidt sød

Forleden dag forslog en god kammerat, at hvis vi begge var singler, når jeg fylder 25år, så skulle vi finde sammen og få et par smækre lækre bebser - Og jeg var selvfølgelig med på ideen, da jeg nok altid har været lidt hemmeligt forelsket i min kammerat. Der har nok altid været en lille flirt imellem os

Nå efter vi havde grint lidt af den nye aftale, og lavet en kontrakt på det, begyndte min kammerat at snakke om navne til de børn, vi måske skal have sammen - Først troede jeg det var for sjovt, men efter et par minutter kunne jeg godt se på ham at han mente det, så jeg måtte jo begynde at lytte til ham ..
Nu opstår problemet så .. Jeg har en søn der hedder Emil Sigurd Stryhn, og han er opkaldt efter hans oldefar og tipoldefar, så derfor vil jeg jo også gerne have at mine fremtidsbørn skal opkaldes efter nogle i endten min eller deres fars familie, samtidig med at det godt må hænge sammen med navnet Emil.
Min kammerat og jeg besluttede os så for at skrive 3 drenge navne og 3 pige navne hver, og så kigge lidt på dem.
Han skrev :
Ida
Sophie
Malou
Mads (Hans afdøde far)
Karl
Alexander
Jeg skrev :
Malou
Luna
Liv
Mads
Lucas
Christopher
Tydeligvis er der kun to navne vi er enige om - Måske I har nogle forslag, så vi kan få sluttet vores lille unødvendige, diskussion ?
På forhånd tak
Anmeld