HJÆLP - Der bliver snakket om navne til næste bebs ?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. juni 2009

Harfeletten

Det er egentlig en ret mærkelig og latterlig historie, men den er også lidt sød

Forleden dag forslog en god kammerat, at hvis vi begge var singler, når jeg fylder 25år, så skulle vi finde sammen og få et par smækre lækre bebser - Og jeg var selvfølgelig med på ideen, da jeg nok altid har været lidt hemmeligt forelsket i min kammerat. Der har nok altid været en lille flirt imellem os
Nå efter vi havde grint lidt af den nye aftale, og lavet en kontrakt på det, begyndte min kammerat at snakke om navne til de børn, vi måske skal have sammen - Først troede jeg det var for sjovt, men efter et par minutter kunne jeg godt se på ham at han mente det, så jeg måtte jo begynde at lytte til ham ..

Nu opstår problemet så .. Jeg har en søn der hedder Emil Sigurd Stryhn, og han er opkaldt efter hans oldefar og tipoldefar, så derfor vil jeg jo også gerne have at mine fremtidsbørn skal opkaldes efter nogle i endten min eller deres fars familie, samtidig med at det godt må hænge sammen med navnet Emil.

Min kammerat og jeg besluttede os så for at skrive 3 drenge navne og 3 pige navne hver, og så kigge lidt på dem.

Han skrev :
Ida
Sophie
Malou
Mads (Hans afdøde far)
Karl
Alexander

Jeg skrev :
Malou
Luna
Liv
Mads
Lucas
Christopher

Tydeligvis er der kun to navne vi er enige om - Måske I har nogle forslag, så vi kan få sluttet vores lille unødvendige, diskussion ?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

Betina88

Pigenavn : Malou
Drengenavn : Christopher

Anmeld

18. juni 2009

Stineve

men så skal jeres kommende dreng vel bare hedde mads, (hvis i får sådan en) og Malou, hvis det bliver en pige ?...

Anmeld

18. juni 2009

Harfeletten

Stine Mai Larsen skriver:

men så skal jeres kommende dreng vel bare hedde mads, (hvis i får sådan en) og Malou, hvis det bliver en pige ?...

Det kunne være fantastisk let at gøre det sådan ja, men synes Mads og Emil er to navne man sætter sammen i et navn - Altså Mads-Emil .. Men klart hvis det ville gøre min kammerat glad at han blev opkaldt efter hans far, så er det sådan det er.
Malou er bare for langt væk fra Emil synes jeg, men stadig et fantastisk flot navn! 
Ih, hvor er jeg besværlig !!

Anmeld

18. juni 2009

oo

hvis han er villig til at lægge planer om fremtiden, hvorfor så ikke bare finde sammen nu???

Anmeld

18. juni 2009

Pia.

Tjuhl skriver:

hvis han er villig til at lægge planer om fremtiden, hvorfor så ikke bare finde sammen nu???

enig....

Anmeld

18. juni 2009

Cris

Øøøøøøhhhh, men snakker du nu om fantasi børn eller er du gravid? Så hvorfor bekymret jer om navnet, hvis barnet ikke er blevet lavet endu! Eller er I kommet sammen? Det lyder lidt mærkeligt for mig, undskyld...

Anmeld

18. juni 2009

Harfeletten

Jeg er også enig, men det er jo bare lige med at tage skridtet.
Jeg bekymre mig heller ikke, synes det er noget mærkeligt noget - men han bekymre sig - hvilket jo er lidt sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.